مقالات آرایشی

بزرگترین مشکلات آرایشگران

مشکلات آرایشگران

آشنایی با بزرگترین مشکلات آرایشگران

سالن مارکت با تیم مجرب خود از اکثر آرایشگران در جامعه مجازی مصاحبه‌ای انجام داده تا بفهمیم بزرگترین مشکلات جامعه آرایشگران و هنرمندان آرایشی چیست ؟

یک سری سوالات از آرایشگران پرسیده شده و جواب‌های قابل توجه‌ی داده شده که در مقاله مشکلات آرایشگران با شما به اشتراک گذاشته می‌شود.

  • در مورد مشتری های عصبی یا ایرادگیر …

“گاهی اوقات آرزو می کنم مشتری خود را با چشم بسته آرایش کنم تا اینکه موهایشان تمام نشده باشد.یعنی حاظرم مشتری خودم را با چشم بسته آرایش کنم ولی کار موهایش را زودتر تمام کنم. این کار من را بسیار ساده تر می‌کند. “

بزرگترین مشکلات آرایشگران

  • بیشتر در محل کار هستید یا در خانه ؟

“بیشتر وقتمون رو در سالن میگذرونیم یه جورایی خونه اصلی ما همین آرایشگاهمون هست به خاطر همین اکثر سالن‌های زیبایی راحتی خاص خودشون رو دارند.”

  • در رنگ زدن سایه موها …

“من از دیدن زنهای با تفکر جدید متنفرم ،چون بلافاصله شروع به تجزیه و تحلیل موهایشان می‌کنند زمانی که هنوز کار موهایشان تمام نشده شروع به تصمیم گیری و بعضا ایرادگیری از رنگ انتخابی من میکنند و تصمیم می گیرند که چه رنگی در ذهن من است.”

  • وقتی موها به همه جا می رسند …

بهتر است در سالن راحت باشید چون موها به همه‌جا میروند به نظر من این که راحت باشید بهتر است تا این که در آخر روز لباس‌های مویی خود را عوض کنید.

  • در مخلوط کردن رنگ ها …

“واااای! واای! ”  این صدایی هست که توی ذهن ما میاد و ما فکر میکنیم که به طور تصادفی رنگ اشتباه را برای مشتری خود اعمال کرده ایم اما واقعاً چنین نکرده ایم.

  • خستگی کار …

یکی دیگر از بزرگترین مشکلات آرایشگران خستگی بیش از حد کار به دلیل ایستادن سرپا می باشد. وقتی کار در آخر روز تمام میشود و برای رفتن به خونه سوار ماشین خود میشوید بعد از 20 دقیقه میفهمید که همونجا نشستید و به خاطر خستگی فراموش کردید که باید به سمت خونه حرکت کنید ” کار آرایشگری واقعا سخت و پر زحمت است “

آیا مشکلاتی که ذکر کردیم برای شما هم اتفاق افتاده یا شما تجربه‌ی دیگه ای از این مشکلات رو دارید ؟ ما دوست داریم که آنها را بشنویم ، در زیر نظر دهید …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *