مقالات آرایشی

7 ایده عالی برای جذب مشتری بیشتر در ارایشگاه

جذب مشتری ارایشگاه

اگر به دنبال جذب مشتری ارایشگاه می باشید حتما این مقاله را مطالعه کنید. یکی از مشکلات آرایشگران و حتی میشود گفت بزرگترین ترس آرایشگران نبود مشتری کافی است. حتی برخی از آرایشگران با وجود خدمات عالی که به مشتری میدهند ولی بازخورد مورد انتظار خود را نمیبینند … ما در این مقاله چند ایده جذب مشتری به شما ارایه میدهیم با استفاده از این ایده ها میتوانین مشتری‌های خودتون را بیشتر کنید.

اگر به دنبال جذب مشتری بیشتر برای سالن خود هستید؟ بازاریابی احتمالاً یکی از گزینه ها برای جذب مشتری محسوب می‌شود زیرا در بعضی مواقع ممکن است غیرممکن و بسیار گران به نظر برسد. اگر به اندازه کافی مشتری دریافت نمی کنید ، احتمالاً می توانید تاکتیک های تبلیغاتی خود را تغییر دهید و آن را به شکلی بالا ببرید.

1. صداقت خالص در کار داشته باشید

اولین قدم ایده جذب مشتری ارایشگاه صداقت خالص در کار است که می‌تواند قلب مشتریان بالقوه شما را جلب کند. اگر در حال حاضر این صداقت را دارید ، سعی کنید آنرا جیغ بزنید و آن را برای مشتری خود ارزشمندتر کنید.

یک نوع بسیار ساده صداقت و بسیار ارزشمند میتواند به این گونه باشد :

  • گاهی مواقع از مشتری‌های خود نصف قیمت هزینه دریافت کنید
  • پاداش دادن به مشتریان خود با استفاده از یک سیستم به عنوان مثال سوالات پاداش دار ، بازی‌های امتیازی در سالن برقرار کنید ، یا هزینه آرایش را به آن‌ها برگردانید و مطمئن باشید این مشتری دوباره به سالن شما برمیگردد.

2.  برای جذب مشتری ارایشگاه شروع به بازاریابی شبکه‌ای کنید

شبکه های اجتماعی و اینترنت امروزه یک بستری هست که اگر در آن نباشید کامل از باقی رقبا جا مانده اید پس از بزرگی این جامعه نترسید و حتما واردش بشید.

کارت ویزیت خود را داشته باشید و شرکت شخصی خود یا یکی از نمایندگان خود را معرفی کنید. این یک روش اثبات شده برای ساختن کتاب تجاری شماست. حقیقت این است که اینترنت واقعا کار می‌کند!

شروع به بازاریابی شبکه‌ای

3. درخواست مراجعه کنید

بیشتر ما دوست نداریم درخواست کنیم برای شغل ، اما اگر مشتری شادی دارید ، آیا نباید نام شما را در اطراف گسترش دهد؟ ما بیشتر مشتری‌ها را میشناسیم ، بعضی اوقات آنقدر به کارهای روزمره خود مشغول می‌شوند که به راحتی شما را فراموش می کنند.

4. گرفتن مدارک

اگر فرم تماس در وب سایت خود ندارید ، فوراً یکی را ایجاد کنید. می توانید صدها بازدید کننده وب داشته باشید که می خواهند سالن یا خدمات آبگرم شما را استخدام کنند اما نمی توانند با شما ارتباط برقرار کنند.

5. شروع به وبلاگ نویسی کنید

ارائه مشاوره رایگان از طریق یک وبلاگ شخصی یا شرکت همیشه مورد توجه خوانندگان شما خواهد بود. این یک استراتژی بلند مدت است که شامل ارائه ایده ها ، بازخورد یا فقط مشاوره ساده است. این یک روش اثبات شده برای ایجاد روابط جدید و دستیابی به مشاغل با گذشت زمان است.

اگرچه این روش برای ساختن زمان لازم دارد ، اما می توانید خود را به عنوان متخصص صنعت خود مستقر کرده و به روشی تبدیل شوید که دنبال کننده آن باشد. یک رویکرد حتی بهتر برای وبلاگ نویسی ، وبلاگ مهمان در یک مجله معتبر اینترنتی اسپا و دریافت بازخورد فوق العاده (و احتمالاً مشتری) از طریق خوانندگان موجود خود است.

این مطلب هم میتواند مفید باشد: نکاتی درباره شغل آرایشگری

6. برای جذب مشتری ارایشگاه با سالن‌های دیگر همکاری کنید

اگر با افراد مناسب ملاقات کردید که می‌توانند خدمات خود را از طریق شرکت خود ارجاع دهند ، می توانید با آنها همکاری کنید. شاید شما صاحب سالن را می‌شناسید که خدمات ماساژ ارائه نمی‌دهد ، خدمتی که ارائه می‌دهید. اگر با آن صاحب سالن رابطه خوبی داشته باشید ، ممکن است آنها تمایل به مراجعه به شما داشته باشند.

7. از رسانه های اجتماعی به شدت استفاده کنید

رسانه های اجتماعی یک ابزار تبلیغاتی رایگان و قدرتمند است. تصویری ماندگار در مورد پیروان خود ایجاد کنید. کارهای خود را در فیس بوک ، اینستاگرام و اسنپ چت به اشتراک بگذارید. سبک جدیدی از مدل مو دارید؟ تصویری را در بستر رسانه اجتماعی خود به اشتراک بگذارید و تماشای رشد تعامل را مشاهده کنید. این یک روش عالی برای ماندن در مقابل مشتریان و رشد بی رویه مشتریان جدید است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *