مقالات آرایشی

چگونه در آرایشگاه خود نوآوری کنید

چگونه در سالن خود نوآوری کنید ؟؟؟

شکی نیست که خدمات آرایشگری مسیری طولانی را پشت سر گذاشته اند. و از آنجا که تجارت آرایشگری به عنوان یک صنعت به رشد و توسعه خود ادامه میدهد ، جای تعجب نیست که برخی از دارندگان آرایشگاه می‌خواهند پیشنهادات خدمات خود را گسترش داده و از فرصت های جدید درآمد استفاده کنند.

اگر می خواهید در آرایشگاه خود نوآوری کنید ، پس در جای مناسب قرار دارید ، زیرا در سالن مارکت ما دوست داریم وقتی ایده‌های جدید به شما میدهیم این ایده بتواند نوآوری و نتیچه خوبی را برای شما فراهم کند.

در مقاله چگونه در آرایشگاه خود نوآوری کنید ما در مورد نحوه نوآوری در آرایشگاه شما در سال 2020 بحث خواهیم کرد ، به صورتی که در مورد خدمات جدیدی که باعث جذب مشتری جدید به مشاغل شما میشود ، بحث خواهیم کرد و همچنین به فرصت های مناسب برای جذب مشتری کار خواهیم کرد.

معرفی روشهای آرایش مرد

با توجه به اینکه صنعت آرایش مرد همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد ، افزایش تقاضا برای خط های ریش و ریش نر و همچنین رنگ کردن مژه‌ها وجود دارد.

مردان مدرن امروزه دیگر آرایش‌های عمومی زنان مانند بند انداختن و خط چشم کشیدن را حرام یامنع شده برای مردان نمی‌بیند. انجام این خدمات در آرایشگاه‌ها سرویس نسبتاً جدیدی است که شما در آرایشگاه‌ خود ارائه می‌دهید ،پس حتما از رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغ خدمات خود استفاده کنید همچنین به مشتری‌ها آموزش می‌دهد که چه کاری انجام دهند.

ارائه درمان آبگرم (اسپا) در آرایشگاه

درمان های اسپا یک حدمت بسیار مهم است که اغلب در آرایشگاه‌ها نادیده گرفته می‌شوند. اما ما نمی دانیم چرا ؟ اگر شما یک متخصص زیبایی متخصص در زمینه آرایشگری هستید و در سالن خود فعالیت دارید ، چرا خدمات اسپا را تقسیم نمیکنید که به موجب آن مشتری بتواند با قیمت‌های مختلف از انواع مختلف آبگرم درمانی استفاده کند؟

برای نمونه برای تکمیل خدمات سالن خود میتوانید در کنار آرایش سنتی از ماساژهای سر ، صورت ، مانیکور و پدیکور استفاده کنید و اسپا را در سالن خود افتتاح کنید و جا بندازید!

اطمینان حاصل کنید که خدمات شمارا میبینند

واقعاً ساده است ، وقتی شما خدمات جدیدی اضافه میکنید به سالن خود فقط مشتری‌های قدیمی شما می‌دانند و میفهمند که چیزی برای آنها وجود دارد.

اگر در مورد خدمات خود اطلاع رسانی نکنید ، آنها نمیدانند شما چه پیشنهادی می‌دهید. مطمئن باشید که تمام خدمات آرایشگاه خود را ، چه قدیمی و چه جدید در سالن و به صورت آنلاین از طریق پروفایل‌های رسانه‌های اجتماعی خود تبلیغ می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *