تجهیزات آرایشگاهی

7 نکته مهم در خرید صندلی اصلاح

بهترین صندلی اصلاح

خرید مناسب‌ترین صندلی اصلاح

در هر آرایشگاهی وجود صندلی جهت انجام فعالیت‌ها ضرورت دارد. این امر به قدری مهم است که طراحان    تجهیزات آرایشگاهی برای هر فعالیتی اعم از میکاپ، براشینگ، اصلاح و … یک صندلی به خصوصی طراحی نموده‌اند.

در این مقاله سالن مارکت به ویژگی‌های مناسب‌ترین صندلی اصلاح خواهیم پرداخت که قطعاً وجود آن برای هر سالنی که بیشتر به اصلاح صورت و ابرو می‌پردازد، ضرورت دارد. قبل از هر چیزی باید بدانید که بیشتر مشتریان آرایشگاه به بهداشت و سطح کیفی سالن توجه کرده و بعد برای انجام خدمات نزد شما آرایشگران می‌آیند.

صندلی اصلاح

بنابراین یکی از عواملی که موجب موفقیت سالن داران بزرگ گشته است، استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های پیشرفته است که در حقیقت تأثیر مستقیمی در جذب مشتری دارد. صندلی اصلاح از انواع مختلفی تشکیل شده است.

هر کدام نیز از فناوری و جنس‌های گوناگونی برخوردار هستند و متناسب با قیمت، کارایی‌های متنوعی نیز ارائه می‌دهند. فروشگاه سالن مارکت شما را به خواندن این مطلب دعوت می‌نماید، تا بتوانید با اطلاعات کامل و جامع گامی نوین در جهت پیشرفت سالن خود بردارید.

ممکن است این سؤال را از خود بپرسید که آیا خرید صندلی اصلاح برای تمام سالن داران امری ضروری است؟ برای پاسخ سؤال خود با ما همراه باشید. زمانی که صحبت از خرید صندلی اصلاح می‌شود، منظورمان آن دسته از آرایشگاه‌هایی است که عمده فعالیت‌های خود را در حوزه اصلاح صورت و ابرو انجام می‌دهند.

هنگامی که شما می‌خواهید اصلاح صورت انجام دهید، همان‌طور که می‌دانید، سر مشتری باید به حالت خوابیده قرار بگیرد تا آرایشگر تسلط کامل بر آن را داشته باشد. مشتری در این حالت، حسی بی قرار دارد و علاوه بر آن درد را نیز تحمل می‌کند. با این حساب می‌توانیم نتیجه بگیریم وجود یک یا دو صندلی اصلاح در هر آرایشگاهی ضروری است

اهمیت به احساس راحتی مشتری

اولین نکته‌ای که در هنگام خرید مناسب‌ترین صندلی اصلاح باید به آن توجه داشت، این است که مشتری با نشستن بر روی آن کاملاً احساس راحتی داشته باشد. زیرا او با عمل اصلاح به اندازه کافی درد را متحمل می‌گردد و اگر صندلی نیز کاملاً نامناسب باشد، موجب نارضایتی او و کاهش کیفیت کار شما خواهد شد.

از جمله مواردی که برای راحتی مشتری باید در نظر بگیرید، نوع پایه، قابلیت تنظیم، پشتی صندلی، فوم‌های بالشتک و … می‌باشد که اگر تمام این‌ها کیفیت خوبی داشته باشند، مشتری با ساعت‌ها نشستن نیز خستگی نخواهد داشت.

قابلیت تمیز نمودن آسان

نکته مهم دیگری که باید به آن نیز در هنگام خرید دقت کنید، بهداشت و تمیز بودن صندلی است که معمولاً برای همه این موضوع مخصوصاً در این روزها اهمیت ویژه‌ای دارد. درواقع جنس و رویه صندلی باید به گونه‌ای باشد که شما بتوانید آن را به راحتی تمیز نمایید.

برخی از صندلی‌ها با ساختار کروم این امکان را برایتان فراهم می‌آورند که شما بتوانید آن را با مواد شوینده به راحتی و در عرض چند دقیقه تمیز نمایید. برای مشاهده این محصولات می‌توانید به فروشگاه سالن مارکت مراجعه کنید.

تمیز کردن آسان صندلی اصلاح

ساختاری سبک و طراحی زیبا

مناسب‌ترین صندلی اصلاح به صندلی گفته می‌شود که علاوه بر راحتی و توجه به آرامش مشتری از طرح و نقشی زیبا و مدرن برخوردار بوده و وزنی سبک داشته باشد، تا به راحتی بتوان آن را در سالن جا‌به‌جا نمود. صندلی اصلاح در انواع متنوع و زیبایی به تولید و عرضه رسیده است.

اصلی‌ترین نکته این است که شما این تجهیزات را متناسب با سبک و دکوراسیون سالن آرایشگاهی خود انتخاب نمایید. اگر به دنبال رنگ و طرح‌های خاصی هستید، سری به سالن مارکت بزنید تا بتوانید با این تنوع از محصولات ایده‌های عالی بگیرید.

جنس و مواد اولیه صندلی اصلاح

مواد اولیه‌ای که در ساخت و طراحی صندلی به کار می‌برند، یقیناً می‌تواند تأثیر مستقیمی بر عمر این وسیله داشته باشد. معمولاً اکثر خریداران به این نکته توجهی ندارند، اما لازم است بدانید که نوع مواد اولیه‌ای که در صندلی استفاده می‌شود، از نکات بسیار مهم است.

برخی از صندلی‌های اصلاح از جنس فلز، برخی استیل و برخی دیگر نیز آلومینیوم یا کروم هستند. این مواد نام برده شده از بهترین جنس‌هایی محسوب می‌شوند که می‌توان در تجهیزات آرایشگاهی استفاده نمود. از دوام و پایداری بالایی برخوردار بوده و مدت زمان زیادی برایتان کار می‌کنند.

دوام و پایداری صندلی

 

همچنین بد نیست بدانید : راهنمای خرید تجهیزات و صندلی آرایشگاهی

توجه به بودجه خود

هزینه‌هایی که شما برای هر یک از تجهیزات آرایشگاهی در نظر دارید، متفاوت است. بهترین صندلی اصلاح صددرصد صندلی نیست که از هزینه بسیار بالایی برخوردار باشد. بلکه می‌توانید با توجه به میزان بودجه خود در خرید صندلی یکی از مناسب‌ترین و کارآمدترین آنان را پیدا کنید. همان‌طور که اشاره نیز داشتیم کیفیت صندلی اصلاح اهمیت زیادی دارد اما اگر شما برای خرید این وسیله بودجه کمتری در نظر دارید، می‌توانید حتی با قیمت پایین نیز یکی از باکیفیت‌ترین آنان را بخرید.

توجه به میزان کارایی صندلی آرایشگاهی

زمانی که به خرید صندلی اصلاح می‌روید و یا در سایت‌های اینترنتی در جستجوی آن هستید، ممکن است یکی از زیباترین مدل‌های آن چشمانتان را بگیرد. اما سؤال اینجاست که آیا این صندلی به اندازه زیبایی که دارد، از کارایی منحصر به فرد نیز برخوردار است؟ تنظیم ارتفاع و چرخش در آن‌ها، رویه‌های محافظ و باکیفیت و … ازجمله کارایی‌هایی هستند که در هنگام خرید باید به آن توجه شود.

بررسی گارانتی‌های ارائه شده

اگر مشاهده نمودید، که محصول خریداری شده شما از گارانتی برخوردار نمی‌باشد، لازم است که در خرید آن کمی محتاطانه عمل کنید. معمولاً صندلی‌های آرایشگاهی از حداقل یک سال گارانتی برخوردار هستند.

ضمانت نامه صندلی‌های آرایشگاهی

سخن پایانی

در این مقاله با 7 نکته مهم و کاربردی در زمان خرید مناسب‌ترین صندلی اصلاح آشنا شدیم که امیدواریم برای آرایشگران مفید باشد. از این نکات می‌توان نتیجه گرفت که بهترین صندلی، صندلی است که از قابلیت‌هایی همچون تنظیم ارتفاع، قابلیت چرخش، جنس استیل و فلز، روکشی بادوام و باکیفیت برخوردار است.

مواد اولیه‌ای که در صندلی اصلاح استفاده می‌کنند، تعیین کننده عمر آن است. با این حساب در هنگام خرید به نوع مواد این وسیله نیز باید توجه نمود. راحتی و رضایت مشتری از عملکرد شما مهم‌ترین عاملی است که در میزان درآمدتان تأثیرگذار خواهد بود.

تجهیزات آرایشگاهی سالن مارکت | 0910383393

WWW.SALONMARKET.IR

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *