مقالات آرایشی

یک آرایشگاه زنانه موفق چه ویژگی هایی دارد؟

آرایشگاه موفق زنانه

با بررسی شیوه کار آرایشگرهای موفق می‌توان به راحتی چه اصل مهم را دریافت که همه آنها کاملا رعایت کرده ‌اند اما متاسفانه بسیاری از آرایشگران نه چندان مطرح هر چند که این اصول را بدانند عمدتا انجام نمیدهند!

هر مشتری فرد خاصی است

 به این معنی که بسیاری از آرایشگران به مشتریان دایمی خودشون اهمیت خاصی میدن و به مشتریانی که تازه وارد آرایشگاه آنها شده اهمیت چندانی نمیدهند در صورتی که کاملا اشتباه است.

پذیرای استفاده از فناوری های جدید باشید

در دنیای امروزی هر روز یک تکنولوژی جدیدی رونمایی میشود شما باید فناوری‌های جدید آرایشگری را پیوسته بررسی نمایید و از خرید تجهیزات آرایشگاه دریغ نکنید

کلید موقفیت آرایشگر موفق رابطه خوب با مشتری است

مهمترین نکته برای داشتن سالنی موفق ایجاد و نگه داری یک رابطه خوب با مشتری هست مدت زمان زیادی با یک مشتری در آرایشگاه شما در ارتباط هستید یک مشتری باید فرد خاصی باشد برای شما و شما باید تمام زمانی که مشتری در سالن شما هست را برای آن کسل کننده نکنید ، در ارتباط باشید.

کوشش برای خوشحال نگه داشتن کارکنان

هر فردی که در سالن شما فعالیت میکند باید با روی خوش و سرحال کار کند که هم بازدهی فعالیت شخص بالاتر باشد هم روحیه انجام کارها را داشته باشد شما باید فضای ارایشگاه خود را همیشه شاد نگه دارید.

تمیز نگه داشتن آرایشگاه

تمیز و مرتب بودن سالن زنانه خیلی مهم است و روی موفقیت شما در آرایشگاه اهمیت زیادی دارد اگر شما سالن ارایش خود را تمیز و مرتب نگه دارید مشتری مراجعه کننده به سالن شما احساس با نظم بودن شما را دارد و خیلی از کار شما خیالش راحت تر می‌‍شود.

خوش قول بودن

یکی از مشکلات اکثر مشتریای شما این است که تایمی که برای آنها مشخص کردید نتوانید هنر خودتون رو در همون زمان به نمایش بزارید و مشتری مدتی منتظر بماند تا نوبتش شود این بدقولی باعث رنجش مشتری از شما می‌شود.

یک آرایشگر زنانه با رعایت موارد ذکرشده در این مقاله که ویژگی‌های مشترک تمامی سالن‌های آرایش موفق زنانه هستند، می‌تواند رونق بیشتری به حرفه‌ی خود ببخشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *