مقالات آرایشی

خرید تخت مناسب اپیلاسیون برای سالن زیبایی

اپیلاسیون

خرید تخت مناسب اپیلاسیون ازجمله اقلام ضروری است که وجود آن در هر سالن زیبایی و آرایشی اهمیت دارد. این تخت‌ها که انواع گوناگونی را شامل می‌شوند، اگر مناسب و کارآمد باشند‍، تجربه خوبی را برای مشتری رقم خواهند زد.

تخت اپیلاسیون شبیه به تخت ماساژ بوده و هدف از آن انجام عمل ایپلاسیون و خدمات دهی به مشتریان است. وجود این تخت‌ها برای خود آرایشگران نیز مفید واقع می‌گردد، زیرا به آن‌ها اجازه می‌دهد که به راحتی بتوانند کار خود را انجام دهند. برای مشاهده نمونه‌های بیش‌تر می‌توانید به فروشگاه سالن مارکت مراجعه کنید.

اپیلاسیون
اپیلاسیون

امروزه با توجه به پیشرفت و فراگیری این حرفه تخت اپیلاسیون برای هر سالن آرایشی لازم است تا بتواند در جهت جذب مشتری خدمات گوناگونی را به افراد ارائه دهد. درکل می‌توان گفت تخت‌ها یکی از مهم‌ترین عناصر در چیدمان و دکور فضای سالن‌های زیبایی و یا حتی بیمارستان‌ها می‌باشند.

لازم است این نکته را به عرضتان برسانیم که در هنگام خرید تخت اپیلاسیون حتما به جنس تخت توجه کامل داشته باشید، زیرا علاوه بر زیبایی و ظرافت، ضد زنگ بودن آن هم اهمیت بالایی دارد. امروزه اکثر این تخت‌ها از جنس آهن است که با رنگ کوره‌ای الکترواستاتیک خود مانع از زنگ زدن محصول می‌گردد.

سعی کنید همیشه زیباترین‌ها را انتخاب کنید. اگر تخت برگزیده شما از رنگ، روکش و نمای جذابی برخوردار باشد، قطعاً می‌تواند یک دکور شیک و لوکس را برای آرایشگاه شما ایجاد نماید. این تخت‌ها با تنظیماتی که دارند، گاهی اوقات به جای صندلی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما به راحتی می‌توانید با مشاهده نمونه‌های مختلف یک تخت با امکانات عالی و قیمت مناسب بیابید. اگر شما یک آرایشگر حرفه‌ای می‌باشید و معمولا مشتریان زیادی هم دارید، بهتر است به فکر خرید یک تخت مناسب جهت اپیلاسیون نیز باشید تا خدمات خود را به طور گسترده به مردم ارائه دهید.

تخت اپیلاسیون چه کاربردهایی دارد؟

خرید تخت آرایشگاهی یکی از اولین اهداف تاسیس سالن‌های آرایشگاهی است که در هنگام شروع کار باید به خرید آن اقدام کنند. این نوع تخت که عمل اپیلاسیون را به راحتی انجام می‌رساند کاربردهای فراوانی دارد که در این مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.

درکل اپیلاسیون به روشی گفته می‌شود که جهت از بین بردن موهای زائد مورد استفاده قرار گرفته که برای انجام آن هر سالن آرایشی نیازمند تجهیزات می‌باشد و مهم‌ترین بخش آن نیز تخت است. اگر بخواهیم از مهم‌ترین کارکردهای این نوع تخت را بیان کنیم این است که نه تنها در سالن‌های آرایشی مردانه و زنانه به عنوان تخت اپیلاسیون به کار می‌روند، بلکه در مراکز ماساژ و آموزشگاه‌های بزرگ آرایش و پیرایش نیز به کار گرفته می‌گردد.

هرچند در برخی از بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها نیز این تخت‌ها مشاهده شده و مصارف گوناگونی از آن‌ها می‌شود. هر یک از این مراکز نیز متناسب با کار خود و مکانی که در آن قرار دارند، از مدل‌های متفاوتی از تخت اپیلاسیون استفاده می‌نمایند. تخت‌های اپیلاسیون یکی از مدرن‌ترین تجهیزاتی هستند که به جذب مشتری نیز کمک شایانی کرده و در همان نگاه اول مشتری را به سمت خود می‌کشانند.

قابلیت‌های یک تخت عالی و مناسب جهت اپیلاسیون

امروزه با پیشرفت تجهیزات آرایشگاهی و اهمیت دادن این موضوع خرید تخت مناسب اپیلاسیون نیز به همراه ویژگی و قابلیت‌های خاصی برای شما همراه خواهد بود. این تخت‌ها که در انواع مختلفی نیز تولید گشته با خود راحتی و امنیت مشتریان را به همراه خواهد داشت.

اگر بخواهیم به یکی از بخش‌های مهم این تخت اشاره کنیم، پایه آن است که در افزایش کیفیت و ارتقاء محصول اهمیت ویژه‌ای دارد. پایه‌ها با توجه به کارکرد تخت از جنس‌های مختلفی تولید گشته و به دو صورت  ثابت و متحرک تقسیم می‌شوند که پایه‌های متحرک امکان جابه جایی و تنظیم تخت را فراهم می‌آورند.

ازجمله ویژگی‌هایی که می‌توان برای این تخت‌ها برشمرد، استحکام و مقاومت آن‌ها است. یعنی تخت انتخابی شما علاوه بر اینکه باید از جنس و رویه شیک و مناسبی برخوردار باشد، در مقابل وزن افراد نیز باید استحکام کافی را داشته باشد.

از امکانات دیگر آن وجود یک بالشتک کوچکی است که به عنوان زیر سری برای مشتریان تعبیه گشته و امنیت و آسایش را با خود به همراه داشته و مانع از گردن درد مشتری و مختل شدن آرامش او می‌گردد.

توجه به نکات کاربردی در هنگام خرید تخت اپیلاسیون

ابعاد و اندازه‌های تخت اپیلاسیون با توجه به مدل‌های گوناگونی که دارد، ازجمله موارد مهم در هنگام خرید تلقی می‌گردد. قبل از اینکه به سراغ خرید تخت مناسب اپیلاسیون بروید، فضا و قسمتی که می‌خواهید تخت را در آنجا قرار دهید، را محاسبه کنید تا بعدها با کمبود جا مواجه نشوید.

طراحی تخت نیز با رعایت استاندارهای لازم باشد، مثلاً ارتفاع تخت به گونه‌ای نباشد که هم مشتری و هم آرایشگر دچار ناراحتی و اذیت شوند. چرم و روکشی که بر روی تخت‌ها استفاده می‌گردد، بهتر است از گارانتی برخوردار بوده و کیفیت عالی نیز داشته باشد تا به مرور زمان دچار فرو رفتگی و یا پارگی نشود.

پایه‌های مستحکم و مقاوم تخت‌های اپیلاسیون معمولا از جنس آهن و فلز ساخته می‌شود، تا امنیت و آسایش مشتری را تضمین نماید. حتماً در هنگام خرید به جنس، کیفیت، ابعاد تخت و ارتفاع آن توجه لازم را داشته باشید. از لحاظ ظاهری نیز به دو نوع ساده و کمد دار تقسیم می‌شوند. مدل کمد دار این تخت‌ها امکانات خاصی داشته و فضای کافی جهت نگه داری از لوازم و ابزارهای آرایشگر را محیا می‌سازد.

سخن پایانی

در این مقاله هر نکته‌ای که برای خرید تخت مناسب اپیلاسیون لازم دانستیم را به شما عزیزان ارائه دادیم. اگر بخواهیم یک مرور کوتاهی نیز داشته باشیم باید بدانید که تخت مناسب و عالی جهت اپیلاسیون به تختی گفته می‌شود که از اندازه و استاندارهای مناسب برخوردار باشد.

 روکش و فوم باکیفیت و کاملاً مناسبی در ساخت آن‌ها به کار رود. برای حمل و جا به جایی راحت‌تر از تخت‌های متحرک استفاده نمایید. رعایت ارگونومی در طراحی و قابلیت‌های تخت اعم از تاشو بودن و ارتفاع مناسب از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *