مقالات آرایشی

آشنایی با انواع سرشورهای آرایشگاهی و کاربرد آن‌ها

آشنایی با انواع سرشورهای آرایشگاهی و کاربرد آن‌ها

امروزه برای خدمات رسانی به مشتریان در آرایشگاه زنانه از وسایل گوناگون و مختلفی استفاده می‌شود که هر کدام از آن‌ها به نوبه خود ضروری و مهم تلقی می‌گردند. از جمله این لوازم می‌توان به سرشورهای آرایشگاهی اشاره نمود.

صندلی سرشور یکی از لوازم مدرن و کاربردی سالن‌های زیبایی است که از انواع گوناگونی برخوردار بوده و بسیار نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. اگر شما نیز قصد خرید این محصول را برای آرایشگاه خود دارید، برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با انواع گوناگون آن با ما همراه باشید.

سرشور مبله در آرایشگاه مردانه

این نکته را در نظر داشته باشید که سرشور در مدل‌های مختلفی به تولید رسیده و انتخاب مناسب‌ترین آن بستگی به نیاز شما و مشتری دارد. این محصول کاربردی در کل از سه قسمت شیرآلات، سینک و مبلمان تشکیل شده و از طریق آنان شما به خوبی می‌توانید به ماساژ و شستشوی سر مشتری بپردازید.

 اگر در هنگام خرید آن به این نکات گفته شده در مقاله توجه لازم را داشته باشید، می‌توانید کاری قوی به مشتری ارائه داده و نظر آن را جلب نمایید. هرچند ابعاد سرشور آرایشگاه را نیز در هنگام خرید در وهله اول باید در نظر داشت تا متناسب با ابعاد و اندازه فضایی باشد که قصد دارید، قرار دهید.

زمانی که شما قصد تأسیس یک سالن زیبایی را دارید و یا می‌خواهید، لوازم آرایشگاه خود را نو کنید، در هنگام خرید سرشور، انتخاب‌های گوناگونی پیش روی شما قرار خواهد داشت. تولیدکنندگان این محصول را در انواع سرشورهای ایستاده، کاسه‌ای، سرشور مبله، سرشور بدون صندلی و … ارائه داده و متناسب با خواست و سلیقه شما طراحی نموده‌اند.

این وسیله نه تنها در آرایشگاه زنانه بلکه در آرایشگاه مردانه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. زیرا عمده فعالیت آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی بر روی سر و صورت مشتریان می‌باشد.

شستشوی سر در صندلی سرشور

با کاربرد سرشورهای آرایشگاهی آشنا شوید

همان‌طور که خود نیز می‌دانید آرایشگاه‌های مردانه و زنانه بیش‌ترین خدماتی که برای مردم به انجام می‌رسانند، بر روی سر و صورت و موها می‌باشد و امروزه استفاده از رنگ مو نیز در میان همه افراد از جایگاه خاصی برخوردار است.

بنابراین مسلم است که سرشورهای آرایشگاهی روزانه و به دفعات بالا مورد استفاده قرار گرفته و کاربردهای مختلفی ارائه دهند. گاهی اوقات نیاز است که آرایشگر برای انجام کار خود موهای مشتری را به طور کامل شسته و یا کمی مرطوب کند در این صورت است که صندلی سرشور به کمک او می‌آید.

ممکن است این سؤال در ذهن هر فردی ایجاد گردد، این فعالیت‌های آرایشگاهی شامل چه مواردی می‌گردد؟ کوتاهی مو، استعمال مواد آرایشی، ایجاد یکسری تغییرات در سر و صورت، پاک نمودن مواد آرایشی و بهداشتی به طور کامل از مو و …. را شامل می‌شود.

اگر بخواهیم به یکی از مهم‌ترین کاربردهای سرشور آرایشگاهی اشاره نماییم، شستشوی موهای رنگ شده است که امروزه شاهد تعداد زیادی از این مشتری‌ها هستیم که به قصد رنگ مو به آرایشگاه می‌آیند. بعد از رنگ کردن و در نهایت بعد از اتمام کار این وسیله به شما کمک خواهد کرد، تا عمل شست‌وشو به راحتی صورت پذیرد.

سرشور آرایشگاهی متناسب با نیاز مشتری

انواع سرشورهای آرایشگاهی در مدل‌های متنوع

اگر شما نیز قصد خرید سرشورهای آرایشگاهی را دارد و به تازگی نیز به بازار رفته‌اید، اما با مشاهده مدل‌های گوناگون آن دچار سردرگمی گشته‌اید، بنابراین با سالن مارکت همراه باشید تا توضیحات لازم را به دست آورید.

اگر یکی از ملاک‌های مهم شما در خرید، ابعاد سرشور است و سالن آرایشگاهی شما نیز از فضای کافی برخوردار نمی‌باشد، پیشنهاد ما به شما خرید سرشور ایستاده است که ابعاد بسیار جمع و جوری داشته و یک گزینه عالی برای افرادی خواهد بود که از فضای کوچک آرایشگاه خود رنج می‌برند.

صندلی سرشور کاسه متحرک امکانات بسیار خوبی به مشتریان ارائه می‌نماید. استفاده از این نوع سرشور موجب می‌گردد، که شما بتوانید دسترسی راحت‌تری به موهای مشتری داشته باشید. با توجه به اینکه موهای مشتریان در اندازه‌های گوناگونی بوده و با یکدیگر متفاوت هستند، بیش‌تر آرایشگران ترجیح می‌دهند که از کاسه متحرک استفاده کنند، تا کار برایشان آسان‌تر گردد.

انواع مختلف سرشورهای آرایشگاهی

از دیگر انواع سرشورها که در بیش‌تر آرایشگاه‌ها نیز مشاهده می‌شود، سرشور مبله یا همان خوابیده است. این نوع از سرشورهای آرایشگاهی موجب آرامش بیش‌تر مشتری می‌گردند و در هنگام شستن سر نیز ناراحتی حس نخواهند کرد. یک گزینه مناسب برای افرادی است که به دنبال آرامش و رضایت مشتری هستند.

  • سرشور کاسه‌ای ثابت

صندلی سرشور با سینک ثابت که به آن کاسه سرشور نیز گفته می‌شود، بیش‌تر مناسب آرایشگاه مردانه بوده و همواره برای آنان کاربرد دارد. دلیل این امر نیز کوتاهی موی مردان نسبت به زنان است که با استفاده از این سرشور کار خود را به راحتی به انجام می‌رسانند. برای مشاهده و خرید اینترنتی این سرشورها کافی است به فروشگاه سالن مارکت مراجعه کنید.

بدنه و ساختار صندلی سرشور از چیست؟

معمولاً در هنگام ساخت بدنه سرشورها از فلز استفاده می‌نمایند. برای جلوگیری از آسیب دیدن آنان نیز از رنگ‌های بسیار مرغوب و باکیفیتی استفاده می‌کنند که می‌توان به رنگ الکترواستاتیک و شیرآلاتی با جنس استيل کروم ضد زنگ اشاره نمود.

کاسه و یا همان سینکی که موهای مشتریان در آن شسته می‌شود از جنس فلز و سرامیک است. تمامی این مواد که در ساخت و تهیه سرشور به کار گرفته می‌شود از باکیفیت‌ترین مواد بوده و دوام و استحکام بسیار بالایی نیز دارند. قابلیت جا به جایی، قابلیت تنظیم پایه از دیگر ویژگی‌های این سرشورها محسوب می‌گردد.

استفاده از فلز در ساخت سرشورها

سخن پایانی

سرشورها در کل در دو نوع ایستاده و نشسته به کاربران عرضه می‌گردند. سرشورهای آرایشگاهی ایستاده از اندازه و ابعاد کوچک‌تری برخوردار بوده و مناسب مکان‌هایی با فضای کم هستند. استفاده از سرشورهای مبله کا را برای مشتری و آرایشگر راحت تر می‌کند. یک گزینه عالی برای آرایشگاه‌های مردانه استفاده از صندلی سرشور با سینک ثابت است.

رنگ‌های مرغوبی مانند الکترواستاتیک در ساخت سرشورها مورد استفاده قرار می‌گیرند و از لحاظ کیفی نیز حرف اول را می‌زنند. قیمت این محصولات نیز متناسب با نوعی که دارند، متفاوت می‌باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *