مقالات آرایشی

ترفند های آرایشی برای چشم قهوه‌ای ها

ترفند های آرایشی برای چشم قهوه‌ای ها

ترفندهای آرایشی مناسب برای خانم ها چشم قهوه ای ها

آرایش کردن یک هنر است یک هنر بسیار گرانبها که هر خانمی باید از این هنر برخوردار باشد. البته آرایش و آرایشگری علاوه بر هنر تأثیر مستقیم در روحیات شما خواهد داشت و حتی یک سرگرمی جذاب و زیبا است زیرا شما می توانید با کمی خلاقیت تغییرات بزرگی در چهره و ظاهر خود ایجاد کنید.

اینکه شما برای هر مکانی آرایش و استایل خاصی را بتوانید انتخاب کنید بسیار جذاب است. آدم ها با همین تغییرات کوچک می توانند مسیر زندگی خود را به راحتی عوض کنند.

در آرایشگری همچون هر حرفه دیگری ترفندهای خاصی وجود دارد که شما می‌توانید با استفاده از آن ها چهره خود را زیباتر و جذاب تر سازید. یکی از این ترفندها برای خانم های چشم قهوه ای است.

هر خانمی که چشمان قهوه‌ای رنگ دارد می‌تواند با استفاده از این ترفندهای آرایشی ظاهر و استایل خاصی برای خود ایجاد کند تا زیباتر و جذاب تر به نظر برسد.

در ادامه ترفندهای آرایشی مناسب برای خانم های چشم قهوه ای را در مجله سالن مارکت به شما آموزش می دهیم:

استفاده از سایه چشم با رنگ های درخشان و جواهر مانند

رنگ هایی که درخششی شبیه به جواهر دارند همچون آبی و بنفش، می‌توانند خیلی راحت موجب زیباتر دیده شدن چشم های قهوه ای شوند.

اگر پوست شما دارای آندرتون گرم است، رنگ بنفش نه تنها باعث زیباتر دیده شدن رنگ پوست شما خواهد شد بلکه، رنگ قهوه ای چشم های شما را نیز جذاب تر و خیره کننده تر نشان می دهد. اما اگر پوست شما آندرتون سرد دارد بهتر است سراغ سایه چشم آبی جواهری و پر رنگ بروید.

سایه های متالیک و فلزی که مقدار کمی حالت درخشش و شیمری دارند، یکی از انتخاب های بسیار عالی برای چشم های قهوه ای هستند. شما می توانید از این رنگ ها هم به صورت خط چشم استفاده کنید و یا اینکه به شکل سایه روی پلک ها بزنید.

مشخص کردن چشم قهوه ای با ریمل و خط چشم

برای اینکه رنگ چشم هاتون به بهترین شکل ممکن دیده شوند لازم است که یک خط چشم خوب و حرفه ای بکشید! بهتر است برای جذاب تر شدن چشم های قهوه ای از یک مداد چشم قهوه ای یا بنفش استفاده کنید. سعی کنید این مداد را دقیقا روی خط مژه بکشید و در صورت تمایل کمی رنگ خط چشم را محو کنید تا حالت جذابتری برای چشم های شما ایجاد کند.

نکته بعدی که در رابطه با آرایش چشم قهوه ای وجود دارد این است که حتما از ریمل مشکی برای رنگ بخشیدن و حالت دادن به مژه ها استفاده کنید. بهتر است قبل از ریمل زدن، مژه های خود را با فرمژه به خوبی حالت دهید و بعد 2 تا 3 لایه ریمل بزنید. با مشکی تر شدن مژه ها، رنگ قهوه ای چشم ها خیلی بهتر و زیباتر دیده خواهد شد.

 استفاده از رژلب پررنگ و بولد

رژلب هایی با رنگ صورتی گرم، آلویی، مرجانی رنگ هایی هستند که با رنگ چشم قهوه ای تناسب دارند و یک کنتراست عالی در چهره ایجاد خواهند کرد و موجب می شود تا رنگ قهوه ای چشم ها زیباتر دیده شوند. این رنگ های بولد و خاص را امتحان کنید تا هم چهره جذاب تری داشته باشید و هم رنگ چشم ها زیباتر دیده شود.

 استفاده از هایلایتر طلایی 

از یک هایلایتر یا برنزر که رنگ طلایی ملایمی دارد برای تمام قسمت های صورت استفاده کنید! این هایلایتر تناژ طلایی زیبایی روی پوست ایجاد می کند و موجب می شود تا رنگ قهوه ای چشم ها روشن تر و پر زرق و برق تر دیده شوند. برای این کار بهتر است بعد از تمام شدن آرایش با استفاده از قلم بادبزنی مقداری از هایلایتر طلایی را بر روی استخوان گونه، بالای کمان لب، پایین و مرکز بینی و زیر استخوان ابرو بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *