مقالات آرایشی

برترین برند ماشین اصلاح کدامند؟

برند ماشین اصلاح

برترین برند ماشین اصلاح کدامند؟

از مهم ترین وسایلی ضروری که هر مردی به آن نیازپیدا می کند، ماشین اصلاح است. امروزه برندهای بسیارزیادی در زمینه تولید و عرضه ماشین اصلاح فعالیت می‌کنند، به همین دلیل نیز ممکن است شما هنگام خرید آن نتوانید انتخاب درستی داشته باشید. دراین مطلب به بررسی برترین برند ماشین اصلاح می‌پردازیم که شما می‌توانید با بررسی آن انتخاب خوبی دراین زمینه داشته باشید پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

برترین برندهای ماشین اصلاح

برای این که خرید مطمئنی داشته باشید، باید ابتدا درمورد انواع برندهای ماشین اصلاح تحقیقات لازم را انجام دهید. امکانات و ویژگی‌های ماشین اصلاح سبب می‌شود تا این وسیله تنوع قیمتی بسیارزیادی داشته باشد و همین موضوع انتخاب را سخت تر می‌کند. درادامه برترین برندهای ماشین اصلاح را بررسی می‌کنیم با ما همراه باشید.

بهترین ماشین اصلاح برند فلیپس

شرکت فلیپس شهرت بسیارزیادی را در زمینه تولید محصولات الکترونیکی دارد، و از جمله برترین برندهای ماشین اصلاح محسوب می‌شود. محصولات شرکت فلیپس تنوع قیمتی بسیارزیادی دارد و دلیل این تفاوت قیمتی نیز همان تنوع امکانات موجود در محصولات این شرکت است.

اگر به دنبال خرید ماشین اصلاح هستید می‌توانید محصول Philips QC5345/15 را خریداری کنید. این محصول امکانات بسیارزیادی دارد که می‌توانید در کنارقیمت مناسب آن را خریداری کنید.

این ماشین اصلاح از تکنولوژی برش مستقیم بهره مند است که تیغه استیل ضدزنگ آن می‌تواند در زمان اصلاح تجربه بسیارخوبی را برای شما به ارمغان اورد. تیغه این دستگاه می‌تواند به صورت خودبه‌خود تیزشود، همین ویژگی سبب محبوبیت این محصول شده است.

البته توجه کنید این دستگاه قابل شست وشو نیست وتنها می‌توانید سر این دستگاه را جداکرده و تمیزکنید. این دستگاه قابل شارژشدن است و بعداز هربارشارژکردن (شارژ آن حدود 60 دقیقه طول می کشد) می‌توانید به مدت 75 دقیقه مداوم از آن استفاده کنید. البته این دستگاه قابل اتصال با سیم را نیز دارد و شما می‌توانید آن را به برق خانگی متصل کنید.

البته اگر می‌خواهید مدل‌های ارزان قیمت‌تری را از این برند خریداری کنید، می‌توانید سری Philips HC5450/83 Hair را خریداری کنید. این مدل ارزان قیمت از تکنولوژی برش مستقیم برخوردار است با این تفاوت که تیغه به کاررفته در آن از جنس تیتانیوم است.

از مزایای این ماشین اصلاح این است که بسیارسبک است و می‌توانید برای برای مدت زمان زیادی بدون خستگی از آن استفاده کنید. تکنولوژی توربو این دستگاه می‌تواند سرعت اصلاح را تا حد زیادی بالاببرد. دراین ماشین اصلاح شما می‌توانید با یک بار شارژ کردن حدود 90 دقیقه از آن به صورت مداوم استفاده کنید.

بهترین ماشین اصلاح فیلیپس برای پوست حساس

اگر پوست حساسی دارید و به دنبال برترین برندهای ماشین اصلاح هستید، پیشنهاد ما به شما خرید ماشین اصلاح S5370/25 است. این نوع ماشین اصلاح به پوست آسیبی وارد نمی‌کند زیرا سرتیغه های این مدل گرد مانند است. می‌توانید از این ماشین اصلاح به صورت خشک و یا مرطوب نیز استفاده کنید. همین موضوع سبب می‌شود تا بتوانید از آن زیردوش نیز استفاده کنید، پس دیگر نگران استفاده نکردن از ژل اصلاح نباشید.

این دستگاه دولبه دارد که یکی از لبه‌های آن برای بلندکردن مو و دیگری برای کوتاه کردن آن استفاده می‌شود. این ویژگی کارشما را درحین اصلاح راحت تر می‌کند.

این دستگاه مجهز به تکنولوژی توربو است، که سبب می‌شود قدرت این ماشین اصلاح بالاتر برود. کارتریج این دستگاه قابلیت تعویض دارد و مجهز به سیستمی برای تمیزکردن آن است. زمان شارژ این دستگاه حدود 60دقیقه است و بعد از شارژ کامل می‌توانید حدود 50 دقیقه از آن استفاده کنید.

بهترین ماشین اصلاح برند اندیس

برند اندیس از جمله برترین برندهای ماشین اصلاح آمریکایی است که به صورت تخصصی روی تولید ماشین اصلاح سر و صورت تمرکز می‌کند. طراحی ماشین اصلاح برند اندیس به صورتی است که افراد حرفه‌ای و غیرحرفه‌ای می‌توانند به خوبی از آن استفاده کنند. این برند به دلیل تحریم‌های موجود چندان در بازار ایران شناخته شده نیست و اما کیفیت فراوانی دارد.

از پرفروش ترین محصولات این برند می‌توان به ماشین اصلاح Andis Cordless Shaver اشاره‌کرد. این محصول از بهترین محصولات این برند است که دارای امکانات بسیارزیادی است. این ماشین های اصلاح نیز از تکنولوژی برش مسقیم با تیغه تیتانیوم بهره مند است. این دستگاه دارای امکانات بسیارزیادی است، از جمله آن‌ها می‌توان به حالت دهی مو،اصلاح صفر وخط زنی اشاره کرد. همه این ویژگی‌ها سبب می‌شود تا بتوانید اصلاح حرفه‌ای را در منزل داشته باشید.

اگر به دنبال برترین برند ماشین اصلاح هستید و می‌خواهید تخصصی ترین محصول این برند را خریداری کنید، پیشنهاد ما به شما Andis MVP است. این برند امریکایی مسلما می‌تواند امکانات بسیارزیادی به شما ارائه کند و درنهایت نیز رضایت شما را جلب خواهدکرد.

این محصول نیز از تکنولوژی برش مستقیم برخودار است که می‌تواند به صورت خودکار تمیز شود. با کمک این ماشین اصلاح می‌توانید در کوتاه ترین مدت ضخیم ترین موها را کوتاه کنید.

طراحی ارگونومیک این دستگاه سبب می‌شود تا هنگام استفاده از آن احساس خستگی نداشته باشید. علاوه بر قابلیت شارژ بی‌سیم و با سیم می‌توانید این محصول را به کمک  استند شارژ نیز شارژ کنید. این ویژگی تنها در برترین برندهای ماشین اصلاح یافت می‌شود.

برترین برند ماشین اصلاح

موزر از جمله برترین برند ماشین اصلاح است که طرفداران بسیارزیادی را در کشور ما دارد. این برند ساخت کشور آلمان است که ماشین اصلاح آن شهرت بسیارزیادی دارد. این برند محصولات بسیارزیادی را ارائه می‌کند که رنج قیمتی متفاوتی دارند. اگر می‌خواهید یک ماشین اصلاح کلاسیک از این برند خریداری کنید ، پیشنهاد ما به شما خرید محصول Moser 1233 Primat Hair Clipper است.

این دستگاه از تکنولوژی برش مستقیم برخورداراست که جنس تیغه به کاررفته در آن استیل است و در مدت زمان استفاده دچار زنگ زدگی نخواهدشد. این دستگاه امکانات بسیارپیش پاافتاده ای دارد و نمی توانید با پرداخت این قیمت امکانات بسیارزیادی را دریافت کنید.

برای این که بتوانید انتخاب خوبی را در زمینه انتخاب ماشین اصلاح داشته باشید باید ابتدا درمورد ویژگی‌های ماشین اصلاح اطلاعات کافی را داشته باشید تا بتوانید براساس نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشید . درابتدا دراین مطلب به بررسی برترین برندهای ماشین اصلاح پرداختیم وشما با بررسی ویژگی‌های این ماشین اصلاح می‌توانید بهترین انتخاب را دراین باره داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *