مقالات آرایشی

چشم و ابروی خود را چگونه آرایش کنیم؟

beauty eye salonmarket

آرایش کردن از جمله نیازهای اساسی خانم‌ها در هر سن وسالی است. آشنایی با اصول آرایش صورت می‌تواند اعتمادبه نفس شما را دوچندان کند. با رعایت اصول آرایشی می‌توانید نقص‌های صورت خود را بپوشانید و به این ترتیب زیبایی خود را دوچندان کنید. دراین مطلب به بررسی نکاتی می‌پردازیم که با کمک آن‌ها می‌توانید بهترین آرایش چشم و ابرو را داشته باشید. چشم و ابرو از جمله اجزای اساسی صورت است که روی زیبایی شما تاثیر بسیارزیادی دارد ، برای این که دراین زمینه حرفه‌ای تر شوید درادامه این مطلب باما همراه باشید.

نکته بسیارمهمی که باید برای آرایش چشم و ابرو مدنظرداشته باشید این است که در هنگام آرایش این بخش‌های صورت اغراق نکنید. آرایش چشم و ابرو هرچه ساده‌تر باشد می‌تواند صورت شما را طبیعی‌تر نشان دهد و به این ترتیب زیبایی صورت شما در عین سادگی حفظ خواهدشد.

بررسی نکات کاربردی برای آرایش چشم و ابرو

برای آرایش چشم و ابرو مهم‌ترین محصولی که می‌تواند روی آرایش شما تاثیرزیادی بگذارد استفاده از کانسیلر است. برای شروع آرایش باید مقداری از کانسیلر را زیرچشم بمالید. توجه کنید این کار را نباید به صورت دایره‌ای شکل انجام دهید زیرا سبب می‌شود تا پف چشم شما بیشتر از قبل خود را نشان دهد. کانسیلر را به صورت مثلثی زیرچشم بمالید تا بتوانید بهترین آرایش چشم و ابرو را داشته باشید.

توجه کنید اگر غلظت کانسیلر شما زیاد است آن را با مقداری کرم مرطوب‌کننده مخلوط کنید تا رقیق تر شود و حالت طبیعی‌تری به صورت شما بدهد.

برای آرایش چشم و ابرو به هیچ عنوان دور چشم را خط نکشید این کار سبب می‌شود تا پف و تیرگی زیرچشم بیشتر خود را نشان دهد. می‌توانید به صورت کلی خط چشم را حذف کنید و به جای آن از سایه دورچشم برنزی استفاده کنید. با این کار چشم‌هایتان از حالت عادی درشت تر خواهندبود.

توجه کنید ابروهای باریک سن شما را بیشتر نشان می‌دهد به همین دلیل نیز بهتراست ابروهای خود را پهن بردارید. هم چنین ابروهای پهن توجه را از پف و تیرگی زیرچشم دور می‌کند.

آرایش مناسب برای ابرو

همان طور که قبلا اشاره کردیم ابروهای پر می‌تواند در زیبایی صورت شما تاثیربسیارزیادی داشته باشد. اگر ابروهای باریکی دارید می‌توانید به کمک چند نکته بسیارساده ابروهای خود را پرترکنید. برای این که بهترین آرایش چشم و ابرو را داشته باشید، لازم است در ابتدا اصول این کار را تمرین کنید تا بتوانید در این زمینه موفق شوید.

اگر می‌خواهید ابروهایتان را رنگ کنید، باید برای انتخاب رنگ توجه زیادی داشته باشید. توجه کنید رنگ انتخابی شما باید از رنگ ابروهایتان روشن تر باشد. بدین ترتیب ابروهایتان حالت طبیعی‌تری خواهدداشت. البته باید توجه کنید که رنگ ابرو و موهایتان نیز باید با هم هماهنگی داشته باشد. توجه کنید اگر رنگ ابرو از موهایتان تیره و یا روشن تر باشد، جذابیت خود را از دست خواهدداد. به همین دلیل در انتخاب رنگ دقت لازم را داشته باشید.

توجه کنید برای این که بهترین آرایش چشم و ابرو را داشته باشید، به هیچ عنوان نباید فاصله بین دو ابرو را بیشتر از حالت عادی کنید. این کارسبب می‌شود تا چهره شما حالت طبیعی نداشته باشد. اگر چهره شما قوس دار است بهتراست ابروهایتان را کمی زاویه دار کنید.

بهترین آرایش چشم و ابرو براساس انواع شکل صورت درادامه بیان می‌شود:

  • صورت کشیده:اگر صورت کشیده‌ای دارد بهترین آرایش چشم و ابرو برای این صورت ابروهای صاف است. این نوع ابروها می‌تواند کشیدگی صورت خود را تا حدزیادی پنهان کند.
  • صورت مربعی: همان طور که قبلا گفتیم درصورت این که صورت شما زاویه دار است، بهترین آرایش چشم و ابرو برای شما ابروهای زاویه دار است.
  • صورت های الماسی شکل: در این شکل صورت برای این که زاویه صورت از بین برود، از ابروهای قوس دار کمک بگیرید.
  • صورت قلبی: ابروهای مناسب برای این صورت باید پهن باشند تا صورت حالت طبیعی تری پیداکند.
  • صورت گرد: نباید قوس ابروها دراین نوع صورت زیاد باشد، تا صورت حالت طبیعی تری داشته باشد.
  • صورت بیضی: این شکل صورت حالت استانداردی دارد که می توانید ابروهای متناسبی را برای ان انتخاب کنید.

با بررسی همه موارد بالا متوجه شدیم که برای این که بهترین آرایش چشم و ابرو را داشته باشید در ابتدا باید شکل صورت خود را درست تشخیص دهید. سپس با کمک وسایل آرایشی قسمت‌های خالی ابرو را پرکنید و یا این که ابروها را پرپشت تر از آن‌چه هستند نشان دهید.  بهتراست برای قسمت ابتدایی ابرو از سایه ابرو و برای قسمت انتهایی از مدادابرو استفاده کنید.

آرایش مناسب برای چشم

بهترین آرایش چشم و ابرو باید بتواند عیب‌های صورت را بپوشاند، برای مثال اگر چشم هایتان ریز است باید بتوانید با کمک آرایش آن را بزرگ تر از حالت عادی نشان دهید.اگر چشمان بزرگ‌تری دارید، بهترین آرایش چشم و ابرو برای شما این است که از مداد چشم استفاده کنید. استفاده از مداد می‌تواند چشمانتان را کشیده تر از حالت عادی نشان دهد.

با کمک آرایش چشم می‌توانید عیوب صورت را مانند پف زیرچشم، سیاهی زیرچشم و… را از بین ببرید. با کمک یادگیری نکات آرایشی می‌توانید زیبایی چشمانتان را دوچندان کنید.

برای این که بهترین آرایش چشم و ابرو را داشته باشید می‌توانید از پرایمر استفاده کنید. پرایمر می‌تواند تیرگی‌های زیرچشم را بپوشاند. البته بعداز استفاده از پرایمر باید اندکی صبرکنید تا پرایمر خشک شود، دراین هنگام چشم برای زدن سایه آماده می‌شود.

توجه کنید اگر چشمان بزرگتری دارید بهتراست از سایه تیره استفاده کنید و اما درصورت این که چشمان کوچکی دارید ، استفاده از سایه براق و روشن بهترین انتخاب برای شماست.

بهترین آرایش چشم و ابرو برای آن دسته از افرادی که چشمان گردی دارند، استفاده از خط چشم دنباله دار است. این نوع خط چشم می‌تواند چشمان شما را کشیده تر نشان دهد. توجه کنید مدل های خط چشم برای چشمان باریک و درشت متفاوت از هم اند. اگر چشمانتان به خودی خود کشیده است دیگر از خط چشم دنباله دار استفاده نکنید، تنها می‌توانید یک خطچشم باریک زیرچشم خود بکشید.

دراین مطلب به بررسی بهترین آرایش چشم و ابرو پرداختیم، و شما می‌توانید با مطالعه این مطلب اطلاعات خوبی را دراین زمینه کسب کنید. بدین ترتیب می‌توانید خودتان بهترین آرایش چشم و ابرو را داشته باشید و جذابیت ظاهری خود را چندین برابر کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *