مقالات آرایشی

اصل مهم در خرید دکور و طراحی آرایشگاه

خرید تجهیزات آرایشگاهی به صورت اینترنتی

اصل مهم در خرید دکور و طراحی آرایشگاه

خرید دکور و طراحی آرایشگاه زنانه یک موضوع بسیار مهم و با اهمیت می‌باشد که می‌تواند تأثیرات قابل توجهی بر میزان درآمد افراد بگذارد. طراحی صحیح و مناسب سالن زیبایی بر جذب مشتری اهمیت والایی دارد.

 در اینجا چندین نکته وجود دارد که در هنگام خرید دکور باید به آن‌ها توجه داشته باشید. اولاً طراحی باید به گونه‌ای باشد که فضای سالن را شاداب‌‌‌‌‌‌‌تر جلوه دهد و از غم ، اندوه و هر گونه تنش دور کند. دوم اینکه طراحی دکوراسیون باید فضای سالن را بزرگ نشان دهد، نه اینکه کوچک و دلگیر کند.

خرید دکور و طراحی آرایشگاه
خرید دکور و طراحی آرایشگاه

سالن زیبایی جزء آن دسته از مکان‌هایی است که همانند خانه باید به زیبایی و جذابیت آن اهمیت دهید. برای این کار نیازی نیست از فناوری‌های پیشرفته استفاده کنید، چیدمان درست، استفاده از رنگ‌های مختلف و لوازم زیبا و مدرن خود تاثیر عالی بر میزان زیبایی سالن خواهند داشت.

بسیاری از آرایشگران موفق، این شهرت و موفقیت خود را مدیون هنر و طراحی دکوراسیون سالن خود می‌دانند. زیبایی و جذابیت محیط در محل کار اهمیت زیادی برای مشتریان دارد. دکوراسیون آرایشگاه در کل از دو بخش مدیریت و خدمات مربوط به نوبت و خدمات زیبایی و آرایشی تشکیل می‌شود.

شما هرگونه طراحی که برای سالن خود در نظر دارید، باید متناسب با ابعاد و اندازه آرایشگاه پیش بروید. اگر فضای آرایشگاه شما بزرگ است، در این صورت ایده‌‍‍‍‍‍‍‍‌های گوناگون نیز پیش روی خود خواهید داشت، اما اگر ابعاد کوچک‌تری دارد، طراحی و چیدمان کمی متفاوت‌تر خواهد بود.

تعداد میز و صندلی، قفسه بندی‌ها و … همه به اندازه سالن بستگی دارند. استفاده نمودن از صندلی‌های برقی برای فضاهای کوچک قطعاً مفید خواهد بود، زیرا از اندازه‌های کوچکی ساخته شده و بسیار نیز کم جا هستند. با ما در این مقاله همراه باشید تا با ایده‌های متنوع در چیدمان آشنا شوید.

آرایشگاه مدرن با طراحی لوکس
آرایشگاه مدرن با طراحی لوکس

نکات قابل توجه در هنگام طراحی آرایشگاه زنانه

خرید دکور و طراحی آرایشگاه اصل مهمی در هنگام تاسیس سالن زیبایی می‌باشد که قبل از هرگونه اقدام نیاز است، به برخی از مسائل توجه شود.

  1. نورپردازی و آینه کاری

قبل از نورپردازی و خرید آینه حتماً باید به ابعاد و اندازه آرایشگاه توجه کنید. سالن‌های کوچک باید از تعداد بیش‌تری آینه در اندازه‌های بزرگ استفاده کنند، تا فضا را دل بازتر نشان دهند. نور از بهترین گزینه‌ها در داشتن یک طراحی زیبا و مدرن می‌باشد. استفاده از رنگ‌ نورهایی همچون زرد و سفید در اطراف آینه سبک آرایشگاه شما را مدرن و اروپایی خواهد کرد.

2. انتخاب رنگ مناسب برای فضا

زمانی که سخن از طراحی و دکوراسیون داخلی سالن‌های زیبایی می‌شود، رنگ فضا و محیط اطراف مهم‌ترین اصل در این زمینه خواهد بود. در واقع بهتر است رنگ دیواره‌ها را به گونه‌ای انتخاب کنید که مشتریان بتوانند ارتباط بصری با سالن شما پیدا کرده و حس خوبی داشته باشند.

ست بودن رنگ مبلمان و تجهیزات آرایشگاهی نیز با رنگ دیواره‌ها و … اهمیت زیادی دارد. هرگز از رنگ‌های تیره برای فضای کوچک سالن خود استفاده نکنید. هر چه رنگ روشن‌تر باشد، فضای آرایشگاه نیز بزرگ‌تر دیده می‌شود.

نورپردازی و آینه کاری سالن زیبایی
نورپردازی و آینه کاری سالن زیبایی

3. ایجاد تعادل و استفاده از تجهیزات گوناگون

در زمان خرید دکور و طراحی آرایشگاه همیشه سعی داشته باشد، تعادل را نیز برقرار کنید. مبلمان آینه و کنسول، صندلی‌ها هرکدام به میزان مساوی در همه جای آرایشگاه پراکنده باشند. از تابلو، آثار هنری و مجسمه‌های زیبا و متنوع نیز می‌توانید استفاده کنید تا فضایی دل انگیز و منحصر به فردی طراحی نمایید. داشتن دکوراسیونی خلاقانه موجب برتری کسب و کار شما و جذب مشتری می‌گردد، بر همین اساس مهم است که تم فضای سالن خود را چگونه برمی‌گزینید.

نقش ست آینه و کنسول در طراحی سالن زیبایی

میز و آینه کنسول در داشتن یک طراحی شیک و مدرن نقش اولیه را ایفا می‌نمایند. در هنگام خرید آینه و کنسول باید به این موضوع توجه بسیاری کرد. این تجهیزات در انواع جنس‌های مختلفی به بازار عرضه گشته‌اند که معمولا محبوب‌ترین آن‌ها در جنس MDF و فایبر گلاس می‌باشد.

میزهای کنسول کاربردهای متنوع و گوناگونی داشته و به کمک آن‌ها چه در آرایشگاه و چه در خانه می‌توانید، چیدمانی شیک و بی‌نظیر داشته باشید. برای خرید آینه و میز کنسول به ابعاد فضای سالن توجه داشته باشید تا متناسب با آن خرید کنید.

از جمله مهم‌ترین کاربردهای میز کنسول در آرایشگاه قرار دادن وسایل و تجهیزات آرایشگر است که تمام وسایل را می‌توان در آن یافت. در هنگام خرید دکور و طراحی آرایشگاه اولین وسیله‌ای که باید در خرید به سراغ آن روید، ست آینه و کنسول است که مدل‌های متنوع و زیبایی از آن‌ها را می‌توانید در فروشگاه سالن مارکت مشاهده کنید.

ست آینه و کنسول در طراحی سالن زیبایی
ست آینه و کنسول در طراحی سالن زیبایی

از دیگر موضوعاتی که در هنگام خرید تجهیزات آرایشگاهی اهمیت دارد، نوع خرید است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کارها به صورت اینترنتی صورت می‌پذیرد. شما می‌توانید خرید خود را با اطمینان کامل اینترنتی انجام دهید که مزایای بسیاری نیز برای مشتریان خواهد داشت. لازم به ذکر است که اگر محصول خود را به صورت اینترنتی خریداری می‌نمایید، حتما باید از فروشگاه‌های معتبر این کار را انجام دهید.

شما می‌توانید از طریق خرید اینترنتی محصولات و تجهیزات آرایشگاهی خود را با کمترین هزینه و صرف زمان خریداری نمایید. زمانی که سفارشات خود را در فروشگاه ایران مارکت ثبت کردید، در کوتاه‌ترین زمان ممکن آن‌ها را درب منزل تحویل خواهید گرفت. راحتی در خرید را با خرید اینترنتی سالن مارکت تجربه نمایید.

خرید تجهیزات آرایشگاهی به صورت اینترنتی
خرید تجهیزات آرایشگاهی به صورت اینترنتی

سخن آخر

آشنایی با اصول دکوراسیون و طراحی و چیدمان سالن‌های زیبایی از اهمیت بسیاری برخوردار می‌باشد که ما در این قسمت از مقاله به برخی از موارد اشاره نمودیم. خرید آینه و میز کنسول نقش منحصر به فردی در زیبایی آرایشگاه ایفا می‌نمایند.

فروشگاه اینترنتی سالن مارکت با امکانات بالا برای مشتری و مشاوره رایگان قبل از خرید در تمام مراحل تجهیز سالن شما با شما همراه است.

هر چه تعداد آینه در سالن بیش‌تر باشد، فضا نیز بزرگتر دیده می‌شود. استفاده از استند لوازم آرایشی فضایی مدرن و آراسته را به همراه خواهد داشت. توجه به رنگ و نورپردازی موجب زیبایی و جذب مشتریان به سالن شما می‌گردد. خرید دکوراسیون آرایشگاه یک موضوع مهم بر میزان کسب درآمد خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *