مقالات آرایشی

همه چیز درباره صندلی برقی آرایشگاه و سالن زیبایی

صندلی برقی آرایشگاه

 

صندلی برقی یکی از لوازم و تجهیزاتی است که در کنار سایر وسایل سالن زیبایی قرار گرفته و وجود آن در هر سالن آرایشگاهی یک امر مهم تلقی می‌گردد. صندلی برقی کاربردهای گوناگونی داشته و جزء وسیله‌های کاربردی و کارآمد قرار می‌گیرد. این وسیله نه تنها کاربردی بوده بلکه زیبایی را به دکوراسیون سالن شما می‌بخشد.

به جرئت می‌توانیم بگوییم که شما به صندلی آرایشگاه در تمام مراحل کار خود نیاز خواهید داشت و یکی از اجزای جدانشدنی تجهیزات آرایشگاهی به شمار می‌رود. معمولاً تمام سالن داران به محض این که یک آرایشگاه راه‌اندازی می‌کنند، اولین چیزی که برای خرید به سراغ آن می‌روند، صندلی آرایشگاه که انواع مختلفی دارد که یکی از آن‌ها صندلی برقی است.

 

حال در خرید این وسیله نیاز است که به برخی از فاکتورها توجه داشته باشید، تا بتوانید یک صندلی استاندارد و با کیفیت عالی خریداری کنید و کار خود را آغاز نمایید. یکی از عواملی که موجب تمایز میان صندلی برقی و معمولی می‌‌گردد، این است که از صندلی معمولی نمی‌توان برای کارهای متنوع کمک گرفت.

درحالی که صندلی برقی با ساختار مدرن و پیشرفته‌ای که دارد در همه ادوار مورد استفاده قرار می‌گیرد. استفاده از صندلی‌های قدیمی قطعا کار کردن را برای شما مشکل‌تر خواهند کرد. با این حساب اگر می‌خواهید سالنی مدرن و شیک داشته باشید و به راحتی و با عکس العمل سریعی به تمام امور رسیدگی کنید، در این مقاله سالن مارکت با ما همراه باشید.

معمولا مراجعه کنندگان به سالن آرایشگاهی به دنبال تکنولوژی‌های به روز و پیشرفته می‌باشند، تا میزان جدیت شما و حرفه تان را در کار بسنجند و از این موضوع نیز اطمینان حاصل نمایند که آرایشگاه شما پیشرفته‌ترین خدمات را به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

بر این اساس از دیگر مزایایی که می‌توان برای این تکنولوژی برشمرد، جذب مشتری به سالن است. بیایید با هم یکسری از ویژگی‌های این وسیله را بررسی کنیم.

 

 

صندلی برقی سالن زیبایی از چه ویژگی‌هایی برخوردار است؟

صندلی برقی سالن زیبایی دارای یکسری امتیاز و امکاناتی است که ما می‌توانیم با بهره گیری از آن‌ها و استفاده درست یک روز عالی و بدون خستگی را برای خود رقم بزنیم.

 

  1. سالن زیبایی شیک و لاکچری

از جمله ویژگی‌های منحصر به فردی که می‌توان برای این وسیله بر شمرد، از لحاظ باکلاس بودن و لاکچری بودن سالن زیبایی است به دلیل برقی بودن تجهیزات آرایشگاه میتوانید اعتماد مشتریان خود را به ویژه کسانی که بیشتر به زیبایی اهمیت میدهند جلب کنید

  1. راحتی در استفاده

تمام صندلی برقی‌هایی که اینک به تولید و عرضه رسیده‌اند،کار را برای استفاده بسیار راحت کرده‌اند در سالن مارکت صندلی‌های برقی با کیفیتی وجود دارد که علاوه بر راحتی کار سروصدای بسیار پایینی موقع استفاده نیز دارند .

در صندلی‌های جک پدالی مشکلاتی اعم از عدم توانایی در پدال زدن برای تنظیم ارتفاع و خستگی پاها مخصوصا در آرایشگاه‌های زنانه وجود دارد.

در صندلی‌های جک دستی هم مشکلاتی اعم از این که برای تنظیم ارتفاع مشتری باید از صندلی پایین آمده و خودتون با استفاده از یک جک دستی صندلی را تنظیم کنید .

این مشکلات در صندلی برقی وجود نداره و تنها با چند دکمه به راحتی به هر درجه و ارتفاعی که بخواین صندلی را تنظیم میکند.

  1. قابلیت تنظیم

صندلی برقی با داشتن تنظیم ارتفاع این امکان را برای آرایشگران فراهم می‌آورد که بتوانند، یا تسلط بیشتری بر روی کار، به مشتریان خدمات رسانی کنند و ساعت‌ها نشستن بر روی صندلی نیز نمی‌تواند منجر به خستگی آنان گردد. صندلی برقی این امکان را می‌دهد تا شما در هر اندازه و ارتفاعی که راحت هستید، آن را تنظیم نموده و به امور کاری خود بپردازید.

  1. مقرون به صرفه بودن صندلی برقی

با توجه به اینکه صندلی برقی یکی از نیازهای ضروری هر آرایشگری می‌باشد، و قیمت‌های بالایی هم نیز دارد ولی چرا مقرون به صرفه به این دلیل که هم امکان تخت شدن را فراهم میکند هم صندلی و همه این ها فقط با چند دکمه و به راحتی هرچه تمام تر قابل انجام است.

 

انواع گوناگون صندلی‌های برقی سالن زیبایی

همانطور که می‌دانید، صندلی برقی تنها به یک مدل ختم نمی‌شود و شما براساس کارایی که دارید، می‌توانید آنان را انتخاب کنید. در زیر ما چند مدل از این صندلی برقی‌ها را نام برده‌ایم.

  • صندلی برقی با موتور EC

صندلی برقی با موتور EC اولین مدلی که قصد داریم به شما دوستان معرفی کنیم،که پرکاربردترین نوع و محبوب‌ترین صندلی محسوب می‌گردد. این نوع صندلی تمام ویژگی و قابلیت‌های یک صندلی استاندارد و پیشرفته و حتی معمولی را نیز در خود جای داده و در هر ارتفاعی هم که بخواهید می‌توانید آن را تنظیم کنید.

صندلی‌های برقی با کیفیت دارای دو موتور مجزا 24 ولت ،توان قدرت 8000 نیوتون ، مدل EC ساخت کشور تایوان هستند که با کیفیت بالا هیچگونه صدایی ندارند.

سالن مارکت

موتور صندلی برقی EC

  • صندلی برقی با موتور DC

از دیگر انواع صندلی برقی، صندلی‌هایی با موتور DC است که تفاوتشان با صندلی‌های برقی مدل EC در مقدار صدا و قیمت است موتور های DC مقدار صدای خیلی کمی دارند و ساخت کشور ایران هستند که در صندلی‌های برقی با قیمت مناسب استفاده میشود و بسیار رایج است که بازده بسیار خوبی هم داشته‌اند در مدل‌های زنانه و مردانه هم تولید میشود.

 

 

صندلی برقی به همراه استادکار

صندلی تابوره به نوع دیگری از صندلی‌های آرایشگاهی برقی اشاره دارد که تکنولوژی پیشرفته و منحصر به فردی را به خود اختصاص می‌دهد. این صندلی برای استفاده استادکار یا آرایشگر است که در هنگام انجام آرایشگری به جای استادن نشسته به کار خود ادامه دهد و به خاطر این که تسلط کافی بر مشتری داشته باشد صندلی تابوره چسبیده میشود به صندلی مشتری و به زاویه دلخواد دور تادور صندلی مشتری میچرخد و ارتفاع آن نیز برای راحتی بیشتر تنظیم میشود.

صندلی برقی باربر دار کار شما را راحت تر میکند با خرید و استفاده صندلی تابوره آسایش بیش‌تر را در حین کار احساس کرده و بدن نیز در حالت کاملا صحیحی قرار بگیرد. این صندلی‌های چرخ دار برای هر آرایشگاه حرفه‌ای و پر رفت و آمدی ضروری و مهم می‌باشد. لازم به ذکر است که پایه ‌های صندلی تابوره نیز از استحکام بالایی برخوردار هستند.

صندلی برقی آرایشگاهی

صندلی برقی آرایشگاهی باربردار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *