مقالات آرایشی

انواع صندلی‌های ارایشگاه مردانه

انواع صندلی آرایشگاه مردانه

آرایشگری از پرطرفدارترین شغل‌های قرن حاضر است، ازجمله مهم‌ترین تجهیزاتی که دراین سالن‌ها به چشم می‌خورد می‌توان به صندلی‌های آرایشگاه اشاره‌کرد.همین موضوع نیز سبب شده‌است تا برندهای بسیارزیادی دراین زمینه فعالیت داشته باشند. صندلی‌های مورداستفاده در آرایشگاه زنانه و مردانه تنوع بسیارزیادی دارند وشما می‌توانید بنا به سلیقه خود هریک از آن‌ها را انتخاب کنید. دراین مطلب به بررسی انواع صندلی‌های آرایشگاه مردانه می‌پردازیم باما همراه باشید.

انواع صندلی‌های ارایشگاه مردانه

صندلی‌های آرایشگاه مردانه تنوع بسیارزیادی دارند به همین دلیل نیز نیازاست تا برای خرید آن‌ها متناسب با نیاز خود انتخاب خوبی داشته باشید. درادامه برخی از انواع این صندلی را موردبررسی قرارمی‌دهیم.

صندلی انتظار

اگر شما یکی از آرایشگاه‌های بسیارمعروف شهر را دارید، مسلما اوقات شلوغی کار خود را تجربه کرده‌اید. برای این که بتوانید کیفیت کار خود را بالاتر ببرید و محیط راحتی را برای مشتریان خود فراهم کنید، انتخاب صندلی انتظار می‌تواند گزینه بسیارخوبی برای شما باشد. قیمت این نوع صندلی باتوجه به متریال به کاررفته درآن و هم چنین انواع مدل‌های آن متفاوت از هم خواهدبود.

صندلی انتظار از انواع صندلی‌های ارایشگاه مردانه  است که می‌توانید بنا به نیازخود بهترین آن‌ها را خریداری کنید. این محصول می‌تواند سبب راحتی مشتری در محیط آرایشگاه شما شود. توجه کنید دقت کافی رابرای انتخاب این محصول بگذارید، دراین صورت می‌توانید برای ومدت زمان طولانی از آن استفاده کنید.

صندلی کوپ

انواع صندلی‌های کوپ و کوتاهی دارای پشتی بسیارراحتی است که سبب می‌شود مشتری از آرایشگاه شما راضی به نظر برسند. این نوع صندلی‌ها انواع مختلفی دارد که بازه قیمتی آن‌ها نیز باهم متفاوت است. کیفیت این نوع صندلی در این آرایشگاه بسیارمهم است و می‌تواند کیفیت آرایشگاه را مشخص کند.

طراحی صندلی کوپ و کوتاهی به صورت ارگونومی شده است و قابلیت تنظیم ارتفاع را تا  50 سانت نیز دارد. بدین ترتیب می‌توانید بنا به قدمشتری ارتفاع آن را نیز تنظیم کنید. هم چنین این محصول قابلیت چرخش را تا 360 درجه نیز دارد به همین دلیل هنگام کارکردن با آن احساس راحتی بیش از اندازه خواهیدداشت.

صندلی تابوره

یکی از انواع صندلی‌های ارایشگاه مردانه صندلی تابوره است که جز مهم ترین تجهیزات یک آرایشگاه است. این صندلی بیشتر برای اصلاح موی سر استفاده می‌شود  و می‌تواند راحتی را برای مشتری و آرایشگر هدیه کند. این نوع صندلی‌ها قیمت مناسبی دارند وبه صورت کلی جز پرکاربردترین صندلی‌های آرایشگاهی هستند.

درصورت اینکه انتخاب خوبی را دراین زمینه داشته باشید، می‌توانید سال‌های متمادی از این صندلی در آرایشگاه خود استفاده کنید. استفاده از این نوع صندلی‌ها می‌تواند کمردرد و پادرد را به حداقل خود برساند. هم چنین هنگام استفاده از آن می‌توانید کار خود را سرعت بخشید و سرعت پاسخ گویی شما به سوالات مشتری نیز به بیشترین حالت خود می‌رسد.

صندلی جکی

صندلی‌های جکی از بهترین و محبوبترین صندلی‌هایی است که بیشتر موردتوجه طراحان داخلی است. طراحی ارگونومی این نوع صندلی سبب می‌شود تا هنگام استفاده از آن راحتی زیادی داشته باشید. صندلی جکی رنگ بندی بسیارزیادی دارد و شما می‌توانید بنا به سلیقه و دکوراسیون آرایشگاه خود بهترین نمونه‌های آن را انتخاب کنید. این محصول دوام بسیارزیادی دارد و می‌توانید سال‌های متمادی از آن استفاده کنید.

دراین مطلب به بررسی انواع صندلی‌های ارایشگاه مردانه پرداختیم و شما می‌توانید با مطالعه این مطلب اطلاعات خوبی دراین زمینه کسب کنید. درنهایت نیز می‌توانید در فروشگاه اینترنتی سالن مارکت بهترین تجهیزات را برای آرایشگاه خود خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *