تجهیزات آرایشگاهی

راهنمای کامل خرید تجهیزات آرایشگاهی در تبریز

تجهیزات آرایشگاهی در تبریز

اگر به تازگی آرایشگاه زده‌اید و یا قصد راه‌اندازی آن را دارید، باید هر چه زودتر به فکر خرید وسایل و تجهیزات آرایشگاهی مورد نیاز آن باشید.

استفاده از وسایل و لوازم باکیفیت سبب می شود تا در طولانی مدت بتوان از آن ها استفاده کرد. در ادامه شما را با لوازم مورد نیاز برای آرایشگاه‌ها آشنا خواهیم کرد.

امروزه تجهیزات آرایشگاهی بسیار پیشرفته تر و از تنوع بیشتری برخوردار هستند. این گسترش تنوع بر روی محصولاتی چون تخت های آرایشگاهی، صندلی‌های آرایشگاهی، سرشور‌های آرایشگاهی و تمامی تجهیزات مربوط به سالن‌های زیبایی تاثیر گذاشته و سالن داران را برای خرید این تجهیزات هیجان زده و در عین حال درگیر سوالات فراوانی کرده است. سوالاتی چون:

  1. چه تجهیزات آرایشگاهی ای بخریم؟
  2. هر صندلی آرایشگاهی مناسب چه کاری است؟
  3. تجهیزات آرایشگاهی مناسب را از کجا تهیه کنیم؟
  4. تجهیزات آرایشگاهی ارزان را از کجا بخریم؟

و سوالاتی از این دست. ما در این مقاله جواب تمامی سوالات شما را داده و شما را برای خرید تجهیزات آرایشگاهی در تبریز مناسب راهنمایی می کنیم.

 

  • بودجه

اولین و مهم ترین نکته در هنگام خرید ملزومات آرایشگاهی توجه داشتن به میزان بودجه ای است که در دست دارید. لیستی از مهم ترین تجهیزاتی که قصد تهیه آن را داریم نوشته و سپس اقدام به خرید نمایید. از خرید تجهیزات اضافه خود داری کنید، چرا که بعد ها امکان بیشتر کردن تعداد اقلام وجود دارد اما اگر پیش از تکمیل کردن لیست، بودجه خود را به اتمام برسانید ممکن است برای ارائه خدمات خود دچار مشکل شوید. از مهم ترین و ضروری ترین تجهیزات آرایشگاهی می توان به صندلی میکاپ، صندل کوپ، صندلی تابوره، تخت آرایشگاهی، سرشور، میز و آینه اشاره کرد.

جهت خرید صندلی میکاپ ارزان در تبریز بهتر است پیش از قدام به مراجعه حضوری در محیط اینترنت کمی گشت بزنید و مدل های متنوع تری را انتخاب نمایید.

 

  • آرگونومی

در کنار جلوه های بصری و زیبایی تجهیزات آرایشگاهی خود آرگونومی و کیفیت آن را هم در نظر بگیرید چرا که ممکن است شما و مشتریان سالن شما بخواهید زمان زیادی را روی صندلی‌ها سپری کنید.

بهتر است وسایلی را انتخاب نمایید که روی آن احساس راحتی بیشتری کرده و در طولانی مدت دچار خستگی نشوید و علاوه بر آن از کیفیت مطلوبی هم برخوردار باشند تا زمان بیشتری را مهمان سالن شما باشند.

بسیاری از افراد به خرید تجهیزاتی آرایشگاهی دست دوم در تبریز فکر می کنند، که علاوه بر مسائل بهداشتی از نظر آرگونومی هم تایید شده نیستند چرا که بر اثر استفاده طولانی مدت مستعد پوسیدگی و فرو رفتگی زودتری نسبت به مدل های جدید هستند.

در این مقاله مهم ترین و اصولی ترین نکات جهت خرید تجهیزات آرایشگاهی در تبریز  را در اختیار شما قرار دادیم تا انتخاب مطمئنی داشته و خرید لذت بخشی را تجربه کنید.

 

 

وسایل مورد نیاز آرایشگاه و سالن زیبایی

در نظر داشته باشید که اگر می‌خواهید در کار خود موفق باشید، علاوه بر کیفیت کار خود، کیفیت تجهیزات آرایشگاهی مورد استفاده‌ی شما از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر محیط راحت و مناسب و جذابی برای مشتریان خود آماده نکنید، نمی‌توانید انتظار موفقیت در کار خود را داشته باشید. پس با در نظر گرفتن نکات ذکر شده در راهنمای خرید تجهیزات آرایشگاهی می توانید مشتریان زیادی جذب کنید.

  • انواع صندلی آرایشگاهی

    • صندلی‌ آرایشگاهی مدل برقی

    • صندلی VIP آرایشگاهی

    • صندلی میکاپ

    • صندلی انتظار مشتری آرایشگاه

    • صندلی کوپ و کوتاهی آرایشگاه

    • صندلی تابوره یا استادکار

    • صندلی جک دستی یا گازی

 

  • انواع سرشور آرایشگاهی

    • صندلی سرشور مبله

    • سرشور ایستاده

    • سرشور خوابیده

 

  • تجهیزات اداری آرایشگاهی :

تجهیزات اداری مانند صندلی انتظار برای راحتی همراهان مشتریان شما و همچنین صندلی مدیریتی برای سالن شما ضروری هستند.

  • تخت آرایشگاهی :

اگر قصد دارید در سالن خود خدماتی مانند اپیلاسیون یا ماساژ را ارائه دهید، حتما باید از تخت های مخصوص اپیلاسیون استفاده کنید. سعی کنید فضای مناسبی برای انجام این خدمات فراهم کنید که مشتری بتواند احساس آرامش و راحتی داشته باشد.

  • پایه سشوار :

ممکن است در ابتدا فکر کنید وجود پایه سشوار در سالن زیبایی آنقدرها هم اهمیت ندارد، اما یکی از ضروری ترین تجهیزات آرایشگاهی به شمار می‌رود. زیرا همیشه هنگام کار با سشوار ضروری است که وسط کار آن را چندین بار از دست خود به جایی بگذارید و دوباره آن را بردارید. عدم وجود پایه سشوار باعث می‌شود آن را بر روی میزهای شیشه ای که معمولا وسایل دیگری هم بر روی آن وجود دارند قرار دهید و این امر باعث سر خوردن و افتادن آن وسایل یا خود سشوار میشود و ممکن است باعث خرابی آن بشود. پس حتما از پایه سشوار برای قرار دادن سشوار خود استفاده کنید. این کار باعث راحتی شما و همچنین ایمنی بیشتر می‌شود.

  • آینه آرایشگاهی :

آینه وسیله‌ای است که در همه آرایشگاه‌ها ضروری است. بعد از صندلی از مهمترین تجهیزات آرایشگاه آینه و دکوراسیون است بهتر است تعداد و ابعاد آینه‌های استفاده شده در آرایشگاه زیاد باشد، زیرا جلوه‌ی زیبا تری به سالن زیبایی می‌بخشد. می‌توانید با توجه به سبک دکور سالن خود، آینه کاری زیبایی در آن به‌وجود آورید.

  • ترولی :

کاربرد ترولی تقسیم بندی وسایل مورد نیاز و به اصطلاح دم دستی آرایشگران است. انواع مختلفی از ترولی وجود دارد. ترولی به آرایشگر قدرت مانور بیشتری می دهد و باعث می‌شود راحت تر کار خود را انجام دهد. در همه‌ی آرایشگاه ها بین ۱ تا ۵ ترولی وجود دارد. باید با توجه به نیاز خود تعداد مناسبی از آن را برای سالن خود تهیه کنید.

  • میز مانیکور و صندلی پدیکور :

در آرایشگاه‌های امروزی قسمتی از خدمات آرایشگاه به بخش کاشت و ترمیم ناخن اختصاص داده می‌شود. این بخش یکی از بخش‌های پرطرفدار به حساب می‌آید و مشتریان زیادی را جذب می‌کند. اگر میخواهید این خدمات را به سالن زیبایی خود اضافه کنید باید حتما تجهیزات مربوط به آن را خریداری کنید. زیرا انجام این خدمات با تجهیزات دیگر غیرممکن و سخت است.

 

تجهیزات آرایشگاهی در تبریز

تجهیزات آرایشگاهی در تبریز

خرید تجهیزات آرایشگاهی در تبریز

سخن نهایی

جهت دریافت مشاوره و یا اطلاع از قیمت تجهیزات آرایشگاهی در تبریز از شماره تلفن های موجود در وبسایت استفاده نمایید.

سالن مارکت صفر تا صد تجهیزات آرایشگاهی را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت تولید و پخش میکند شما میتوانید با جستجو در وبسایت و همینطور ارتباط با کارشناسان ما محصول موردنظر خودتون رو انتخاب کند و متناسب با دیزاین سالن خودتون شخصی سازی کنید متناسب با رنگ سالن خودتون و بعد از آماده شدن درب سالن خودتون تحویل بگیرید.

خرید تجهیزات آرایشگاهی خود را با سالن مارکت مطمئن و راحت تجربه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *