مقالات آرایشی

انواع صندلی‌های آرایشگاه زنانه

انواع تجهیزات آرایشگاه زنانه

آرایشگاه تجهیزات و وسایل مختلفی نیاز دارد، از مهم‌ترین این وسایل می‌توان به صندلی آرایشگاه اشاره‌کرد. طراحی صندلی مناسب برای آرایشگاه باید به صورتی باشد که آرایشگران بتوانند کارخود را به راحتی روی صورت و موی فرد انجام دهند و هم مشتری احساس راحتی داشته باشد. امروزه نمونه‌های متفاوتی از صندلی در آرایشگاه زنانه وجوددارد، که هرکدام از آن‌ها کاربرد خاص خود را دارند. درادامه بیشتر با انواع صندلی‌های آرایشگاه زنانه آشنا خواهیم شد درادامه مطلب باما همراه باشید.

انواع صندلی‌های آرایشگاه زنانه

در ارایشگاه‌های زنانه برای این که مشتری راحتی بیشتری را درحین کار داشته باشد و آرایشگر نیز بتواند کار خود را به نحو احسنت انجام دهد، برای هرخدمتی که ارائه می‌شود صندلی خاصی درنظرگرفته می‌شود. درادامه برخی از این انواع صندلی را باهم مرور می‌کنیم.

صندلی کوتاهی مو

از این نوع صندلی‌ها برای انجام خدمات کوتاهی مو استفاده می‌شود که معمولا پشتی کوچکی دارد، بدین ترتیب آرایشگر راحت‌تر می‌تواند کار کوتاه کردن مو  را انجام دهد.

صندلی تخت شو

این نوع صندلی‌ها شباهت بسیار زیادی به تخت دارند و از آن‌ها برای کارهایی نظیر اصلاح صورت و وکس، میکاپ و آرایش استفاده می‌شود. با کمک این نوع صندلی‌ها آرایشگر تسط بیشتری را روی مشتری داشته و می‌تواند کار خود را به نحو احسنت انجام دهد.

صندلی سرشور

برای انجام خدمات رنگ مو و شستن رنگ از صندلی های سرشور استفاده می‌شود. دراین نوع صندلی‌ها فرد به حالت نیمه درازکشیده درمی‌آید و موی او در بخش سرشور شسته می‌شود.این نوع صندلی‌های سایزهای متفاوتی دارند که می‌توانید بنا به سیلقه و نیاز خود نمونه‌های مختلفی از آن را خریداری کنید.

صندلی‌ برقی آرایشگاه زنانه

این نوع صندلی‌ها از پرمصرف ترین صندلی های مورد استفاده در آرایشگاه است. ظاهر این صندلی‌ها دقیقا مانند صندلی‌های معمولی است و اما تنها بخشی در آن برای قرارگیری پاها وجوددارد و قابلیت چرخشی را نیز داراست. از سایر ویژگی‌های این نوع صندلی‌ها می‌توان به قابلیت تاشو بودن آن و هم چنین بازشوندگی آن اشاره‌کرد. به همین دلیل نیز می‌توانید در زوایای متفاوتی آن را قراردهید.

صندلی کوپ

صندلی کوپ اشکال متنوعی دارند علاوه براین نیز کاربردهای متفاوتی برای این نوع صندلی‌ها وجوددارد. این نوع صندلی‌ها پایه چرخشی دارند که با کمک آن امکان چرخش به تمامی محیط اطراف نیز وجوددارد. صندلی کوپ اهرمی را برای تنظیم ارتفاع نیز دارند که با کمک آن می‌توانید ارتفاع صندلی را نیز به میزان دلخواه درآورید.

صندلی تابوره

این نوع صندلی‌ها در نمونه‌های متعددی تهیه می‌شوند و اما پایه‌های تمامی آن‌ها از جنس فلز است. هم چنین در بخش زیری صندلی جکی قراردارد که قابلیت تنظیم ارتفاع را برای شما میسر می‌کند. این نوع صندلی‌ها در دو نوع چرخ دار و بدون چرخ عرضه می‌شود.

صندلی میکاپ

اگر به بازار سری بزنید، متوجه می‌شوید که صندلی میکاپ انواع مختلفی دارد و شما می‌توانید بنا به نیاز خود هریک از آن‌ها را خریداری کنید. رویه این نوع صندلی‌ها از جنس چرم است و قابلیت تنظیم درجه در ان نیز وجوددارد. این صندلی‌ها هم برای مشتری و هم برای آرایشگر بسیارراحت است زیرا تکیه گاهی برای سر دارد و همین نیز کار را برای مشتری راحتتر می‌کند.

بد نیست بدانید : راهنمای کامل خرید تجهیزات آرایشگاهی

نتیجه گیری و خلاصه مطلب

دراین مطلب به بررسی انواع صندلی‌های آرایشگاه زنانه پرداختیم و شما نیز می‌توانید با مطالعه این مقاله اطلاعات خوبی دراین زمینه کسب کنید. درنهایت نیز با تکیه برآن چه گفته شد خرید خوبی داشته باشید.

همچنین اگر میخواهید آرایشگاه زنانه تاسیس کنید حتما مقاله همه چیز درباره راه اندازی آرایشگاه زنانه را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *