مقالات آرایشی

راهنمای خرید تجهیزات و صندلی آرایشگاهی

تجهیزات سالن آرایشگاه

راهنمای خرید تجهیزات و صندلی آرایشگاهی

کسانی که تجربه خرید لوازم آرایشگاهی را دارند حتما میدانند خرید این تجهیزات اصلا کار آسانی نیست و انتخاب از بین محصولات نیازمند تحقیق و بررسی است . معمولا قبلا همه آرایشگران برای خرید صندلی آرایشگاهی ، صندلی میکاپ ، صندلی آرایشگاه زنانه ، صندلی آرایشگاه مردانه و تجهیزات آرایشگاهی بخرند حتما به بازار حسن آباد و منوچهری مراجعه میکردند .ولی امروزه روند خرید خیلی تغییر کرده به صورتی که همه دوست دارند با چند کلیک ساده انواع تجهیزات مورد نیازشون را از سایت سالن مارکت تهیه میکنند.
امروزه وقتی شخصی به آرایشگاه زنانه یا مردانه مراجعه میکند اولین چیزی که به چشمش می‌خورد وسایل آرایشگاه است. زیبایی و تجهیزات آرایشگاه در جذف مشتری بسیار ماثر هست اگر مشتری متوجه شود که شما از تجهیزات و وسایل قدیمی از رده خارج استفاده میکنید بعید است دفعه بعد برای اصلاح موی سر به شما مراجعه کند، حتی اگر عملکرد شما رضایت داشته باشد.
بهره برداری از وسایل و تجهیزات مدرن آرایشگاهی می‌تواند نشان دهنده مجموعه‌ ی حرفه‌ای شما باشد، علاوه بر این سرعت عمل شما در حین کار چند برابر میشود. پیشنهاد ما برای سالن زیبای خود استفاده از وسایل و تجهیزات به روز و استاندارد است.

آینه و کنسول آرایشگاه

آینه و دکور یکی از اساسی ترین لوازم هر آرایشگاه زنانه و مردانه است. مشتریان آرایشگاه در طول زمان اصلاح و یا میکاپ جلو آینه می‌نشینند و دائما خودشون رو در آینه مشاهده می کنند. پس یکی از وسایلی که خیلی تو چشم مشتری هست و بیشتر توجه مشتری به آن هست آینه و کنسول آرایشگاه است. همین موضوع اهمیت استفاده از آینه و کنسول جدید را دو چندان می کند.

صندلی آرایشگاه

دومین بخش مهم در سالن و آرایشگاه صندلی آرایشگاه است ، مشتری در کل زمانی که در سالن شما هست ابتدا بر روی صندلی انتظار یا پاف انتظار تعبیه شده باید بنشیند سپس بر روی صندلی آرایشی که در نظر گرفته شده برای انجام عملیات اصلاح این کار میتواند حدود یکسال طول بکشد خب پس باید مشتری در طول این مدت احساس راحتی کند که بعد از اتمام کار خسته نشده باشد و احساس بدی نداشته باشد.

ترولی

بعضی ار سالن‌ها زیبایی وقتی که واردشان میشوی بی نظمی و ریختگی سالن آرایشگاه به شدت به چشم می‌خورد. این می‌تواند یک نکته منفی برای سالن دار و آرایشگر محسوب شود، مجموعه‌های حرفه‌ای یکی از مهمترین خصوصیاتشان نظم است. استفاده از وسایل همچون ترولی باعث می‌شود محیط سالن زیبایی همیشه مرتب باشد و تمام وسایل و تجهیزات آرایشگاه در جاهای مناسب خود قرار بگیرند و دیگر نیاز نباشد آرایشگر یا میکاپ آرتیست دنبال لوازم و وسایل بگرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *