مقالات آرایشی

انواع صندلی‌های آرایشگاهی

صندلی‌های آرایشگاهی یکی از مهم‌ترین ملزومات هر آرایشگاهی است، چرا که مشتریان شما باید تمام زمان حضور خود در آرایشگاه را روی آن‌ها سپری نمایند پس کاملا بدیهی است که این صندلی‌ها باید باکیفیت و راحت بوده و همچنین بتوانند تمام نیاز مشتریان در طول حضورشان در آرایشگاه را برطرف نمایند.در ادامه با من همراه باشید تا به معرفی و بررسی انواع صندلی‌های آرایشگاهی بپردازیم.

انواع صندلی‌های آرایشگاهی

فرقی نمی‌کند که در حال تاسیس یک سالن زیبایی جدید باشید یا قصد تعویض صندلی‌های قدیمی خود را داشته باشید، نکته حائز اهمیت این است که صندلی‌های آرایشگاهی یکی از مهم‌ترین تجهیزات آرایشگاهی مورد نیاز شما بوده و هر چقدر این صندلی‌ها برای اهداف خاص کاربردی‌تر و راحت‌تر باشند، مشتریان شما نیز راضی‌تر خواهند بود و در نتیجه درآمد شما بیشتر خواهد شد.

همه سالن‌های زیبایی برای ارائه خدمات مختلف زیبایی به صندلی‌های آرایشگاهی وابسته هستند، از جمله مانیکور، میکاپ صورت، رنگ و اصلاح مو و خدمات دیگر زیبایی.

آیا می دانید تعاملات با بیشتر مشتریان در کجا انجام می شود؟ وقتی آن‌ها روی صندلی های سالن نشسته اند یا موهایشان را تمیز می کنند یا پدیکور می شوند. بنابراین سعی کنید انواع صندلی‌های آرایشگاهی معرفی شده در ادامه مطلب را خریداری و در سالن زیبایی خود استفاده کنید.

 صندلی آرایشگاهی مناسب کوتاهی مو (کوپ)

 

صندلی‌های کوپ یکی از دو صندلی است که قطعاً برای یک سالن زیبایی به آن احتیاج خواهید داشت. صندلی‌های مناسب برای کوتاه کردن مو در طرح ها و اشکال بسیاری وجود دارند اما نکته مشترک آنها این است که اکثر این صندلی‌ها هیدرولیکی هستند و به این صورت می توانید ارتفاع صندلی را تنظیم کرده و به راحتی بتوانید موهای مشتریان را کوتاه، آرایش و رنگ کنید.

صندلی پدیکور

سیاری از مشتریان برای پدیکور به سالن‌های آرایش می‌روند، پس باید صندلی‌های مخصوص پدیکور را در آرایشگاه خود داشته باشید.

بسیاری از مشتریان برای پدیکور به سالن‌های آرایش می‌روند، پس اگر می‌خواهید نیاز این دسته از مشتریان را برطرف کرده و درآمد مناسبی کسب کنید، باید صندلی‌های آرایشگاهی زنانه و مخصوص پدیکور را در آرایشگاه خود داشته باشید.

برخی از صندلی‌های پدیکور با قابلیت ماساژ ارائه می‌شوند تا مشتریان در هنگام پدیکور احساس راحتی بیشتری داشته باشند.

صندلی مانیکور

علاوه بر پدیکور، یکی از خدماتی که بسیاری از افراد در سالن‌های زیبایی به دنبال آن می‌گردند مانیکور کردن ناخن‌هاست. برای اینکه بتوانید در هنگام مانیکور راحتی مشتریان را فراهم کنید و خودتان هم به راحتی به ابزار مورد نیاز دسترسی داشته باشید به 2 نوع صندلی نیاز دارید. 1 برای مشتری و دیگری برای ناخن کار.

عاقلانه است که صندلی های مانیکور تهیه کنید که دامنه حرکتی را امکان پذیر می کند. صندلی های مانیکور گرداننده برای این امر ترجیح داده می‌شوند تا بدون فاصله گرفتن از مشتریان، به راحتی به ابزار و محصولات دسترسی داشته باشید

صندلی سلمانی

آرایشگری جز قدیمی‌ترین مشاغل جهان محسوب می‌شود. شواهد بسیارزیادی را دراین زمینه زمین شناسان کشف کرده‌اند. درتمامی طول تاریخ مردم از زیباسازی و آرایش خود لذت می برده‌اند و اما ابزار آرایش در برهه‌های زمانی مختلف باهم تفاوت زیادی داشته است.

کلمه  Barba به معنای ریش است و از آن به عنوان ریشه کلمه آرایشگری یادمی‌شود. توجه کنید بسیاری از مهارت‌هایی که در زمینه آرایشگری پدیدآمدند به دلیل اهمیت و کاربرد همین کلمه بوده است.

صندلی VIP

یکی از مهم‌ترین انواع صندلی‌های آرایشگاهی در آرایشگاه‌های مردانه، صندلی‌های VIP هستند. صندلی وی آی پی بزرگتر از صندلی سالن معمولی است و برای اصلاح و کوتاه کردن موی سر استفاده می‌شود، اگر آرایشگاه شما مردانه است، این صندلی‌ها اصلی‌ترین ملزومات مورد نیاز شما خواهد بود. صندلی‌های آرایشگاهی که در آرایشگاه‌های مردانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، اندازه بزرگتری داشته، مردانه تر بوده و دارای قابلیت خوابیدن برای خدمات کوتاه کردن و اصلاح هستند.

صندلی سرشور

صندلی‌های شست و شو یکی کاربردی‌ترین انواع صندلی‌های آرایشگاهی است

صندلی دیگری که در سالن زیبایی قطعا به آن احتیاج خواهید داشت، صندلی شست‌وشوی سر است. شما معمولاً برای انجام بهترهنرآرایشگری نیاز دارید موهای مشتری خود را تمیز و مرتب کنید با استفاده از سرشور در آرایشگاه این امر به راحتی هرچه تمام تر قابل انجام است .

برای مطالعه بهتر درباره سرشورها حتما به مقاله زیر سربزنید : آشنایی با انواع سرشورهای آرایشگاهی و کاربرد آن‌ها

صندلی تابوره

صندلی گردان که به آن صندلی تابوره نیز گفته می‌شود یکی از معروف‌ترین و پراستفاده‌ترین انواع صندلی‌های آرایشگاهی می‌باشد. صندلی‌های گردان یکی از تجهیزات آرایشگاهی پرکاربرد هستند که برای طیف وسیعی از کاربرد‌ها می‌توان از آن استفاده کرد، همچنین به دلیل قیمت مناسب می‌توانید از این صندلی‌ها به عنوان صندلی انتظار مشتری استفاده کنید و به این صورت به مشتری نشان دهید که ارزش زیادی برای او قائل هستید.

در حقیقت، یک سالن بدون صندلی چرخان را می‌توان “منسوخ” یا قدیمی دانست. برای حفظ مشتریان خود صندلی‌های تابوره راحت و باکیفیت بخرید.

چگونه بهترین صندلی‌های آرایشگاهی را انتخاب کنیم؟

برای خرید انواع صندلی‌های آرایشگاهی باید به دو فاکتور مهم توجه داشته باشید تا بتوانید بهترین صندلی‌ها را انتخاب نمایید، این دو فاکتور، در قدم اول فرم و کارایی و در قدم دوم بودجه هستند.

قبل از خرید هر صندلی سالن زیبایی، عملکرد و فرم آن را در نظر بگیرید. مبلمان باید چشم نواز باشد و مکمل دکوراسیون سالن زیبایی شما باشد.علاوه بر این، صندلی‌ها باید برای نشستن مشتری‌های شما تمیز و راحت باشند و استفاده از آن توسط متصدیان سالن آسان باشد.

در فاکتور دوم باید توجه داشته باشید که قیمت صندلی‌های سالن متفاوت است. می‌توانید صندلی‌های بسیار گران قیمت تا بسیار مقرون به صرفه تهیه کنید. قیمت با توجه به مارک، ویژگی‌ها و کیفیت مواد ساخت صندلی تعیین می‌شود. بدانید که چقدر می‌توانید برای صندلی‌های جدید هزینه کنید، بودجه ای را از قبل تعیین کنید و به آن پایبند باشید!

بد نیست بدانید : صندلی جک پدالی یا صندلی برقی؟ کدام یک انتخاب بهتری برای آرایشگاه شماست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *