مقالات آرایشی

راهنمای خرید تجهیزات آرایشگاهی

راهنمای خرید تجهیزات آرایشگاهی

راهنمای خرید تجهیزات آرایشگاهی

آیا در فکر خرید تجهیزات آرایشگاهی هستید؟ برای چنین خریدی باید به عوامل زیادی توجه کنید که در نهایت بر روی میزان موفقیت شما در این شغل و هم چنین تصور شما از آرایشگری حرفه ای تاثیر می گذارند.

قطعاً هر کسب و کار مسائل منحصر به فرد مربوط به خود را دارد و ما به شما اکیداً توصیه می کنیم از یک حسابدار یا وکیل مجرب در مسائل حقوقی و مالی پیش­رو کمک بگیرید. با این حال، اگر به دنبال پاسخی برای پرسش هایی مانند این هستید که باید از کجا شروع کرد و هنگام خرید تجهیزات آرایشگاهی به چه چیزی باید توجه کرد، به نکات مفید زیر توجه کنید.

بدانید دقیقاً دارید روی چه چیزی سرمایه گذاری می کنید…

قبل از هرچیز، اگر به خرید تجهیزات آرایشگاهی علاقه مند هستید، باید ارزیابی کنید آیا واقعاً این تجهیزات برای شما مناسب است و با خرید آن می­خواهید به چه چیزی برسید؟ توصیه می کنیم اگر تجهیزات آرایشگاهی که می‌خواهید بخرید دست دوم هستند، برای اینکه علت دقیق فروش آنها را پیدا کنید، پرس وجو کنید؛ ممکن است صاحب یک آرایشگاه بازنشسته شده باشد، قصد جابه جایی داشته باشد یا سودده نباشد. هر نشانه ای از دلیل فروش این تجهیزات پیدا کنید برای شما مفید است و کمک می کند تا ریسک های بزرگی که مانع موفقیت در آینده هستند را شناسایی کنید.

باید به دنبال چه چیزی باشم؟

ممکن است نشانه های آشکاری برای خرید این تجهیزات آرایشگاهی وجود داشته باشد. یکی از نشانه‌ها می تواند قیمت پایین باشد. به عنوان مثال، به دلیل مدل‌های منسوخ شده و یا عدم وجود نشان تجاری معتبر، که می تواند مشتریان را دلسرد کند، قیمت‌ها بسیار پاین است. این موارد به راحتی قابل اصلاح هستند.

قبل از اینکه برای خرید تجهیزات آرایشگاهی اقدام کنید، از وضعیت ظاهری اولیه آنها، میزان کاربردی بودن و مناسب بودن آنها را بررسی کنید. همچنین سایر فروشگاه‌های منطقه را نیز بررسی کنید؛ می توانید انتظارات مشتریان را ارزیابی کنید و بهترین وسایل برای جذب مشتریان بالقوه را پیدا کنید.

اجاره کردن تحهیزات آرایشگاه

شما کاملاً باید بدانید که آیا تجهیزات آرایشگاهی پس از اجاره قابل انتقال است یا خیر و اگر قابل انتقال است، نیاز است تمام شرایط اجاره نامه کاملاً رعایت شود؛ آیا قرارداد اجاره با همان شرایط قابل تمدید است؟

قبل از اینکه درباره شرایط خود گفت و گو کنید، تا آنجایی که می توانید درباره اجاره سوال بپرسید، زیرا نمی خواهید قبل از اینکه حتی کسب و کار خود را شروع کنید، تعهد پرداخت هایی را به عهده بگیرید که حتی توان پرداخت آنها را ندارید. اگر اجاره نامه برای کمتر از سه سال تنظیم شده است، باید شرایط خود را برای ارائه پیشنهاد در نظر بگیرید و شرایط شفاف، حرفه ای و بررسی شده ای را ارائه دهید.

تجهیزات آرایشگاهی به صرفه ای را خریداری کنید

اگر امکان آن وجود داشته باشد، بسیار مهم است که نگاهی به هزینه‌های تجهیزات آرایشگاهی خود بیندازید تا ببینید از دیدگاه مشتریان چقدر مفید بوده و اخیراً چقدر فعال بوده است.

ما اکیداً توصیه می کنیم از یکی از متخصصین سالن مارکت مشاوره رایگان دریافت کنید تا به شما کمک کند ببینید برای فضای سالن شما یا منطقه آرایشگاه شما و بودجه مدنظر شما برای تجهیزات و صندلی‌های آرایشگاه و به طور کلی همه جوانب را سنجیده و راهنمای خرید رایگان در اخیار شما قرار دهند .

بهترین صندلی آرایشگاه چگونه هستند؟

من معتقدم چهار جنبه مهم وجود دارد که شما باید، به ویژه، هنگام سرمایه گذاری در سالن مطلوب خود در نظر داشته باشید:

  • کیفیت مواد تشکیل دهنده رویه صندلی

یکی از مهمترین عواملی که بدون شک در کیفیت و ظاهر سالن تأثیر می گذارد کیفیت اثاثه و لوازم داخلی آن است. در مدل‌های کم هزینه معمولاً از مواد بی کیفیت استفاده می‌شود، بنابراین به سرعت ظاهر خود را از دست می دهند. به همین دلیل است که باید کیفیت و نوع مواد به کار رفته را با دقت بررسی کنید. این نکته را هم باید در نظر داشت که مانند سایر تجهیزات، صندلی ها نیز باید به صورت دوره ای تمیز و ضد عفونی شوند. بهترین و با دوام ترین گزینه ها چرم مصنوعی با کیفیت بالا یا چرم وینیل است.

  • بدنه صندلی

یکی از عناصر مهم دیگر در طراحی صندلی سالن آرایشگاه، قاب آن است. در نسخه های ارزان قیمت از پلاستیک استفاده می شود، اما بهتر است صندلی‌هایی با بدنه فلزی را انتخاب کنید. این مدل ها گران‌تر هستند، اما می توانند بار بیشتری را نسبت به نمونه های پلاستیکی تحمل کنند. این قاب همچنین ممکن است دارای چرخ هایی باشد که برای حمل و نقل بسیار مناسب است. اما وقتی مشتری ها با استفاده از این صندلی ها از محل خود دور می شوند، کار شما سخت می شود. به همین دلیل بیشتر مواقع صندلی‌های آرایشگاهی ثابت با پایه گرد یا مربع انتخاب می شوند.

  • مکانیزم تنظیم ارتفاع

این جزئیات کوچک، معمولا بیشترین درصد هزینه کل صندلی را به خود اختصاص می دهد. رایج ترین و مطمئن ترین گزینه‌ها صندلی‌هایی با جک های پدالی و گازی هستند که استفاده از آنها بسیار راحت است. مکانیسم‌های برقی نیز وجود دارد اما من آنها را به دلیل گران بودن ، توصیه نمی‌کنم. به دلیل ساده بودن مکانیزم‌های هیدرولیکی(گازی و پدالی )، همیشه امکان تعویض قسمت های شکسته  شده وجود دارد.

  • طراحی زیبای صندلی آرایشگاه

می توانید با من بحث کنید، اما من شخصاً عاشق طراحی مدرن صندلی‌های سالن آرایش مو هستم. اگر بخواهیم در مورد آرایشگاه مردانه صحبت کنیم، مطمئناً باید به دنبال صندلی‌های با پشتی راحت و ظاهری بسیار شیک باشید. برای یک سالن زیبایی زنانه، طیف گسترده‌تری از طراحی‌های رنگی وجود دارد، اما من طراحی صندلی وینیل قدیمی را برای سالن‌های آرایشگاه ترجیح می دهم (که می دانید تمایل زیادی برای آنها وجود دارد). با این وجود، من سعی کرده ام بی طرف باشم و صندلی‌های مختلفی را اضافه کردم، بنابراین لازم نیست که با من هم نظر باشید.

سخن پایانی

تجهیزات آرایشگاهی معمولا بسیار پر هزینه هستند و می توانند به صرفه نباشند. به همین منظور باید توجه کنید که تا جای ممکن هزینه های خود را کاهش دهید و از وسایلی استفاده کنید که بهترین کارکرد را دارند و همینطور شما میتوانید بعد از مدتی صندلی گرانتری را نیز خریداری کنید. اینگونه می توانید مطمئن شوید که خرید خوبی داشته اید. این راهنما به شما کمک می کند تجهیزات آرایشگاهی بسیار خوبی را بخرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *