مقالات آرایشی

تجهیزات برای راه اندازی سالن که نیاز می باشند؟

تجهیزات لازم برای راه اندازی سالن

لوازم می‌تواند به عنوان بخشی از افتتاح یک سالن زیبایی جدید ، یک هزینه اصلی باشد. راه اندازی سالن به تجهیزات ، ابزارهای سبک و موجودی محصول احتیاج دارد و همه چیز باید قبل از روز افتتاح باشد. این لیست از لوازم مورد نیاز می تواند به شما در سازماندهی بودجه راه اندازی کمک کند و اطمینان حاصل کنید که همه چیز مورد نیاز را دارید. با ما باشید تا در این مطلب تجهیزات برای راه اندازی سالن را برای شما توضیح بدهیم.

لوازم عمومی سالن

این که آیا قصد دارید صورت ، مانیکور یا طیف گسترده ای از خدمات زیبایی را ارائه دهید ، لوازم اولیه ای وجود دارد که هر سالن به آن نیاز دارد. لوازم عمومی مهم شامل موارد زیر است:

تجهیزات اداری

یک دستگاه کارت خوان و یک سیستم ثبت نام برای برنامه ریزی قرارهای مشتری و زنگ زدن به فروش ضروری است.

تلفن ، لوازم اداری اساسی و یک میز برای پذیرش شما از دیگر موارد ضروری هستند.

صندلی و دکوراسیون منطقه پذیرایی

با دکوراسیون جذاب منطقه پذیرایی که متناسب با جلوه کلی سالن شما باشد ، با این کار به مشتریان اولین زیبایی و جلب توجه را ارائه دهید. مجهز بودن اتاق پذیرایی شما با صندلی‌های راحت یا نیمکت‌های کوچک تضمین می‌کند که مشتریان در انتظار از مکان برای نشستن و میزهای کوچک برای خواندن کتاب یا خوردن فنجان قهوه یا چای راحت باشند.

موارد خرده فروشی یا قفسه بندی محصولات

یکی دیگر از تجهیزات برای راه اندازی سالن مواد خرده هستند. با نمایش سازمانی موجودی سالن خرده فروشی در نزدیکی میز پذیرایی ، محصولات را تبلیغ کرده و فروش اضافی ایجاد کنید.

بسته به نوع طرح سالن شما ، شما ممکن است قفسه های دیواری ، یک صفحه نمایش ایستاده آزاد یا یک قفسه ایستاده در کنار میز منشی را انتخاب کنید.

لباس و لباس

 یونیفرم یا پیش بندهای کشیده می‌تواند استایل شما را هماهنگ نگه داشته و از لباس روزمره خود در برابر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی مورد استفاده در دوره‌های زیبایی محافظت کند. همچنین ممکن است نیاز به تهیه وسایل محافظتی مانند دستکش لاتکس داشته باشید.

تجهیزات لباسشویی

سالن شما به احتمال زیاد حوله‌های زیادی را برای مشتریان موجود کرده است ، بنابراین ممکن است شما بخواهید یک ماشین لباسشویی و خشک کن تجاری در محل داشته باشید تا از یک منبع ثابتی اطمینان حاصل کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *